ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت هر سه مدل از آیفون های 2018 اپل فاش شد

صبح امروز در خبری خواندیم که مدل های 2018 آیفون X اپل این بار تحت عنوان آیفون XS و آیفون XS Max از راه می رسند؛ خبری که گرچه هنوز به تایید رسمی نرسیده اما ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

صبح امروز در خبری خواندیم که مدل های 2018 آیفون X اپل این بار تحت عنوان آیفون XS و آیفون XS Max از راه می رسند؛ خبری که گرچه هنوز به تایید رسمی نرسیده اما نشان می دهد اهالی کوپرتینو از سنت قبلی خود در نام گذاری مدل بزرگ تر خانواده اسمارت فون های خود فاصله گرفته اند. برخلاف آنچه که این تغییر نام القا می کند، آیفون XS و XS Max تفاوت های چندان معناداری با یکدیگر ندارند و در عوض مثل آیفون 8 و 8 پلاس، طراحی و مشخصات سخت افزاری مشابهی را به اشتراک می گذارند؛ در این بین تنها وجوه تفاوت، ابعاد نمایشگر، رزولوشن و ظرفیت باتری است.

گذشته از این دو مدل پریمیوم که همراه با پنل نمایشگر OLED عرضه می شوند، اپل یک آیفون 6.1 اینچی با پنل نمایشگر LCD نیز در دستور کار دارد که با قیمتی معقول تر به دست مشتریان خواهد رسید. حالا افشاگرانی آلمانی که قبلاً سابقه خوبی در انتشار زودهنگام اخبار مربوط به اپل داشته اند، قیمت گذاری آیفون های 2018 اپل را لو داده اند.

اینطور که افشاگران می گویند، فارغ از اینکه در کدام نقطه از جهان زندگی می کنید، آیفون 6.1 اینچی قیمتی برابر با آیفون 8 به هنگام عرضه خواهد داشت. آیفون Xs هم‌قیمت آیفون 8 پلاس سال گذشته خواهد بود و در نهایت آیفون Xs Max هم با قیمت ابتدایی آیفون X در سال 2017 عرضه می شود.

بنابراین در ایالات متحده، ارزان قیمت ترین آیفون 2018 هزینه ای 699 دلاری روی دست مشتریان می گذارد و این رقم برای آیفون Xs و Xs Max به ترتیب معادل 799 و 999 دلار خواهد بود. گفتنی است که تمام این قیمت ها به مدل پایه هر موبایل اختصاص دارد؛ مدلی که با حافظه داخلی 64 گیگابایت از راه می برسد. بنابراین برای خرید مدل 256 گیگابایتی هر کدام باید 150 دلار اضافه پرداخت و گفته می شود مدلی 512 گیگابایتی از Xs و Xs Max نیز در دستور کار است که البته هنوز قیمت مشخصی ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی