ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید هیتمن 2 منتشر شد؛‌ قاتل خاموش

از همان زمان عرضه اولین بازی هیتمن بسیاری مامور 47 را خونسرد و بی سر و صداترین قاتل در دنیای بازی‌های ویدیویی می‌دانند.  عنوان ریبوت هیتمن که به صورت اپیزودیک عرضه شد،‌ دوباره مامور 47 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

از همان زمان عرضه اولین بازی هیتمن بسیاری مامور 47 را خونسرد و بی سر و صداترین قاتل در دنیای بازی‌های ویدیویی می‌دانند.  عنوان ریبوت هیتمن که به صورت اپیزودیک عرضه شد،‌ دوباره مامور 47 را در قالب یک حرفه‌ای که از درگیری‌های بزرگ خودداری می‌کند قرار داد و آن‌طور که از تریلر جدید هیتمن 2 پیداست، به نظر می رسد که این قضیه در ماجراجویی جدید او هم ادامه دار خواهد بود.

این ویدیو که توسط استودیو سازنده بازی یعنی IO Interactive منتشر شده‌، روی باز بودن دست شما برای از بین بردن اهداف به شکل بدون سر و صدا تمرکز دارد. تعداد زیادی از اشیایی که طی هر کدام از مراحل با آن‌ها روبرو می‌شویم، قابلیت تعامل دارند و شما می‌توانید از آن‌ها برای انجام ترورهای خود استفاده کنید.

تنوع این اشیا به قدری بالاست که باعث می‌شود راه‌های زیادی برای طی کردن هر کدام از مراحل وجود داشته باشد. مدتی پیش اعلام شد که هیتمن 2 مجموعاً 6 نقشه منحصر بفرد خواهد داشت . البته این نقشه‌ها محدود به انجام یک هدف نهایی نیستند و کارهای زیادی در آن‌ها برای انجام دادن وجود خواهد داشت.

وسعت نقشه‌ها هم نسبت به قبل بسیار بیشتر شده و تعداد NPC های حاضر در هر کدام ار مراحل نیز به بیشترین مقدار بین تمام بازی‌های هیتمن رسیده است.

طی هفته‌ای که گذشت هم تریلر جدیدی از این بازی منتشر  شده بود که منطقه‌ای جنگلی در کشور کلمبیا را به عنوان یکی از محیط‌های اصلی هیتمن 2 معرفی می‌کرد. محیطی که در چند نسخه اخیر از این سری جای خالی آن به شدت حس می‌شد.

جدا از موارد ذکر شده، بخش کوآپی نیز در بازی با نام Sniper Assassin وجود خواهد داشت که در آن می توانید اهداف را با با همراهی دوستتان از بین ببرید. بازی 2 Hitman در تاریخ 22 آبان برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی