ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا ۹
تکنولوژی

عکس های لو رفته از نوکیا ۹ خبر از دوربین پنج گانه می دهند

علی رغم شایعات بی شماری که حدود یک سال است می شنویم، گوشی نوکیا ۹ هنوز به طور رسمی تایید نشده. اما احتمالا گمانه زنی های بسیار راجع به این تلفن هوشمند که قرار است ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

علی رغم شایعات بی شماری که حدود یک سال است می شنویم، گوشی نوکیا ۹ هنوز به طور رسمی تایید نشده. اما احتمالا گمانه زنی های بسیار راجع به این تلفن هوشمند که قرار است اولین پرچمدار حقیقی نوکیا بعد از غیبت کوتاهش باشد؛ به زودی رنگ واقعیت به خود خواهد گرفت.

دلیل این ادعا عکس هاییست که در چین منتشر شده و به طرز عجیبی دوربین پنج گانه را به تصویر می کشد. فردی که این تصاویر را در اینترنت پخش کرده مدعی شده که نام تلفن هوشمند بعدی شرکت فنلاندی، نوکیا ۹ خواهد بود. این در حالیست که پیش تر شنیده بودیم نام گوشی بعدی این شرکت، احتمالا نوکیا ۱۰ خواهد بود. بنابراین نمی توان راجع به نام پرچمدار بعدی نوکیا اطمینان داشت.

نوکیا ۹

گوشی های کمی هستند که تا امروز از دوربین های سه گانه استفاد کرده باشند و هنوز خبری از تلفن های هوشمند با دوربین های چهار گانه نیست. اما تصاویری که از نوکیا ۹ لو رفته خبر از دوربین های پنج گانه می دهد که شاید تا همین حالا دور از ذهن بود. البته می توان طراحی و تعبیه‌ی این دوربین را دلیل اصلی سکوت شرکت فنلاندی یعنی HMD Global دانست.

همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است، علاوه بر پنج لنز که در پشت گوشی طراحی شده، دو دایره‌ی دیگر که یکی از آن ها LED فلش و دیگری سنسور IR است هم می توان دید. برخورد با عنوان Zeiss البته غیر قالب پیش بینی نبود چرا که نوکیا پیش از این برای همه‌ی تلفن های هوشمند خود با زایس همکاری های زیادی داشت.

نوکیا ۹

با توجه به درخشندگی و لکه های اثر انگشت و همچنین خمیدگی‌ های کناری این گوشی به نظر می رسد که جنس عقب نوکیا ۹ از شیشه باشد. اگر نوکیا ۹ در سال ۲۰۱۸ عرضه شود، می توان انتظار داشت که از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ بهره ببرد. چند ماه پیش خبر ها حاکی از این بود که نوکیا ۹ با قوی ترین دوربین بازخواهد گشت که با توجه به تعداد لنز هایی که در عکس ها مشاهده کردیم، این موضوع پر بی راه نیست.

همچنین با توجه به این که در کنار دوربین پنج گانه خبری از حسگر اثر انگشت نبود، می توان انتظار داشت که این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره مند خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Navid-K
    Navid-K | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

    ما که دیگه کلا نمی‌تونیم گوشی عوض کنیم ، حتی ی میان رده. ولی خیلی دوست دارم ببینم چه نتیجه ای میگیره تو عکاسی. امیدوارم گوشیه خیلی خوبی باشه.

  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

    اشتباه همیشگی نوکیا.....توجه بیش از حد با دوربین و ضعف در داخل گوشی.....
    از دوربین خوب داشتن کسی بدش نمیاد اما ایا دوباره فرمول قبلی رو تکرار میکنه؟اگه تکرار بشه یعنی این شرکت یک مغز در بالای سر خودش نداره

    • MATELF
      MATELF | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

      دقیقا موافقم

  • MATELF
    MATELF | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

    بنظرم دوتاش حدقل بیخودیه و اضافیه و جنبه تبلیغ داره

  • emad rahimi
    emad rahimi | ۱۶ شهریور ۱۳۹۷

    اقا خب چه کاریه؟؟
    الکی هی 2تا2تا دوربین اضاف نکنین و یهو برین 2/3 پشت گوشی رو دوربین بزارین! جمع کنین این مسخره بازیا رو?
    چه خبرتونه؟چه خبببببرتونههه؟

مطالب پیشنهادی