ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

در بازی Red Dead Redemption 2 تنها یک کاراکتر قابل کنترل خواهد بود

راکستار گیمز در بازی GTA V، ایده‌ی استفاده از 3 کاراکتر قابل کنترل را امتحان کرد که تناسب بسیار خوبی با گیم‌پلی و داستان بازی داشت و موفقیت آمیز نیز بود. به همین دلیل، برخی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۶

راکستار گیمز در بازی GTA V، ایده‌ی استفاده از 3 کاراکتر قابل کنترل را امتحان کرد که تناسب بسیار خوبی با گیم‌پلی و داستان بازی داشت و موفقیت آمیز نیز بود. به همین دلیل، برخی عقیده داشتند راکستار گیمز در بازی Red Dead Redemption 2 نیز از ایده‌ای استفاده می‌کند و در نتیجه کاربران قادر خواهند بود تا در بازی بین جان مارستون (شخصیت اصلی نسخه قبلی) و آرتور موگان سوییچ کنند. این‌طور که به نظر می‌رسد، چنین قابلیتی در بازی وجود نخواهد داشت.

جاش باس، کارگردان بازی Red Dead Redemption 2، چندی پیش مصاحبه‌ای را با وبسایت هالیوود ریپورتر انجام داد و در بخشی از آن به صحبت درباره‌ی این موضوع پرداخت. طبق صحبت‌های باس، بازی به ‌طور کلی روی شخصیت آرتور مورگان تمرکز خواهد داشت:

با توجه به ساختار و نحوه‌ی روایت داستان در یک بازی با محوریت غرب وحشی، تمرکز کامل روی یک شخصیت انتخاب بسیار مناسب‌تری به نظر می‌رسد. آرتور در کنار دیگر اعضای گروه ون در لیند زندگی می‌کند و می‌جنگد. درست است که در داستان به روابط شخصیت‌های کاملا پرداخت شده گروه با یکدیگر توجه می‌شود اما این داستان آرتور است و کاربر در طول بازی پا جای او خواهد گذاشت. معتقدیم کاربران حس و حالی که حضور در گروه به آن‌ها منتقل می‌کند را دوست خواهند داشت.

بازی Red Dead Redemption 2

چند روز قبل، ویدیویی در کانال یوتیوب پلی استیشن اَکسِس قرار گرفت که اطلاعات تازه‌ای را از محیط بازی Red Dead Redemption 2 در اختیار ما قرار می‌داد. با توجه به این ویدیو، نقشه‌ی این بازی با پشت سر گذاشتن GTA V، بزرگترین نقشه‌ای خواهد بود که راکستار تاکنون طراحی کرده است. پیش از این نیز شاهد انتشار اولین تریلر از گیم‌پلی این بازی بودیم. در این تریلر بخش‌هایی از مبارزات بازی و سیستم تعامل با دیگر شخصیت‌ها به نمایش گذاشته شده است.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان برای دو پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی