ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون Xc
تکنولوژی

آخرین پیش بینی های مینگ-چی کو از رویداد فردای اپل

فردا موعد رونمایی اپل از محصولات جدیدی است که شامل ۳ مدل آیفون، نسل جدید اپل واچ، مک بوک های به روز شده و چند دیوایس جانبی دیگر می شود. در فاصله کوتاهی که تا ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

فردا موعد رونمایی اپل از محصولات جدیدی است که شامل ۳ مدل آیفون، نسل جدید اپل واچ، مک بوک های به روز شده و چند دیوایس جانبی دیگر می شود. در فاصله کوتاهی که تا این رویداد باقی مانده «مینگ-چی کو»، تحلیلگر برجسته اپل آخرین پیش بینی های خود در رابطه با این دیوایس ها را ارائه کرده که حاوی نکات جالبی است.

کو انتظار دارد که مدل ۶.۱ اینچی با نام احتمالی آیفون Xc حدود ۵۵ درصد از کل عرضه آیفون های جدید در ماه های پایانی سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص دهد و این در حالی است که برخی تحلیلگران از محدودیت موجودی آن در اوایل عرضه خبر داده بودند. علاوه بر این وی معتقد است که در نیمه اول سال ۲۰۱۹ سهم آیفون Xc از کل عرضه به ۷۰ درصد برسد.آیفون Xc

جدای از موبایل ها این تحلیلگر مدعی است که اپل واچ سری ۴ از نمایشگر بزرگتر با حاشیه های کمتر و رزولوشن بالاتری برخوردار باشد. این ساعت های هوشمند احتمالا از پنل پشتی سرامیکی و قابلیت هایی نظیر ارائه پیشنهادهای مبتنی بر فعالیت های روزانه توسط دستیار هوشمند سیری، بهینه سازی پایش قلب و الکتروکاردیوگرافی برخوردار باشند.

اپل برای تکمیل ضیافت مجلل خود رونمایی از مدل های جدید آیپد پرو را در نظر گفته که به لطف پورت USB C و شارژر ۱۸ واتی از سرعت انتقال داده بالاتر و شارژ سریع تر بهره برده و حاشیه های نمایشگر آنها نیز کاهش پیدا کرده است. بخش دیگری از رویداد شامل ایرپادهای جدید و شارژ بی سیم ایرپاور خواهد بود که کاربران از مدت ها قبل منتظر عرضه آن هستند.

در نهایت نوبت به مک بوک اقتصادی مجهز به TouchID می رسد که احتمالا به عنوان جایگزین مک بوک ایر شاهد معرفی آن خواهیم بود.

 

تماشا کنید: ویدیویی از ماکت های با کیفیت آیفون های ۲۰۱۸ اپل

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی