ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با همکاری سامسونگ نسل بعدی پیامک را فراگیر می کند

کمپانی گوگل تصمیم دارد طی شراکتی با بزرگترین تولیدکننده موبایل های اندرویدی، سامسونگ، استاندارد جدید پیامک را به کاربران عرضه کند. این دو شرکت قصد دارند برای بهبود تجربه کاربری، نرم افزارهای ارسال پیامک خود ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

کمپانی گوگل تصمیم دارد طی شراکتی با بزرگترین تولیدکننده موبایل های اندرویدی، سامسونگ، استاندارد جدید پیامک را به کاربران عرضه کند. این دو شرکت قصد دارند برای بهبود تجربه کاربری، نرم افزارهای ارسال پیامک خود را به فناوری RCS مجهز کرده و با یکدیگر همگام سازی کنند.

بر اساس اظهارات گوگل، نخستین نشانه های شراکت این شرکت با کمپانی کره ای را می توان در پرچمداران سری S8 و پس از آن مشاهده کرد. طبق گفته مقامات کمپانی ساکن مانتین ویو، همه گلکسی های جدید به صورت پیش فرض از فناوری RCS بهره مند خواهند بود.

فناوری RCS تجربه ای مانند پیام رسان های اینترنتی را فراهم می کند

لازم به ذکر است که تکنولوژی RCS یا خدمات ارتباطی غنی، به کاربران اجازه می دهد تصاویر با کیفیت و ویدیوها را از طریق پیامک ارسال کنند و حتی از تایپ عبارات توسط طرف مقابل (پیش از ارسال) آگاه شوند. فناوری مذکور در واقع تجربه ای مانند پیام رسان های اینترنتی را فراهم می کند اما برای استفاده از آن، هر دو طرف ارتباط باید از دستگاه های مجهز به RCS استفاده کرده و اپراتورها نیز از این فناوری پشتیبانی کنند.

پیامک

گفتنی است گوگل با توجه به سهم بازار بالای سامسونگ این شرکت را برای فراگیر کردن فناوری RCS انتخاب کرده و انتظار می رود طی سال های پیش رو و با پیشرفت زیرساخت ها، RCS جایگزین SMS شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی