ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Amazfit Verge شیائومی با نمایشگر امولد و عمر باتری 5 روزه رونمایی شد

شرکت هوامی که یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی است اخیراً از ساعت هوشمند Amazfit Verge رونمایی کرده که قرار است با پایش مداوم ضربان قلب و استفاده نسبتاً زیاد از جی پی اس، عمر باتری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۱:۱۵

شرکت هوامی که یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی است اخیراً از ساعت هوشمند Amazfit Verge رونمایی کرده که قرار است با پایش مداوم ضربان قلب و استفاده نسبتاً زیاد از جی پی اس، عمر باتری 5 روزه را ارائه دهد. این ساعت هوشمند ضمناً از NFC هم پشتیبانی می کند که در کشورهایی مانند چین می تواند به جای بلیت اتوبوس و کارت های اعتباری مورد استفاده قرار گیرد.

ساعت مورد اشاره نمایشگری 1.3 اینچی از نوع AMOLED دارد و رزولوشن 360x360 را به نمایش در می آورد؛ گوریلا گلس 3 هم محافظت از این نمایشگر در برابر سقوط و خط و خش را برعهده دارد. این دیوایس که 12.6 میلی متر قطر و 46 گرم وزن دارد، جواز IP68 را نیز دریافت کرده که یعنی می تواند برای نیم ساعت در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد؛ اما برای شنا در آب مناسب نیست.

ساعت هوشمند هوامی Amazfit Verge

علی رغم سخت افزار قابل قبول Amazfit Verge، خبری از سیستم عامل Wear OS گوگل نیست و در عوض سیستم عاملی اختصاصی به اجرا در می آید. پردازنده دو هسته ای، 512 مگابایت حافه رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی (با 1.9 گیگابایت حافظه در دسترس برای کاربر) از جمله مشخصات سخت افزاری این ساعت به شمار می آیند.

علاوه بر این ها، Amazfit Verge به میکروفون داخلی و اسپیکر نیز مجهز شده که از آنها می توانید برای پاسخ به تماس های روی تلفن استفاده کنید. دستیار دیجیتالی Xiao هم قادر به پاسخدهی به سوالات شما خواهد بود. ناگغته نماند که Amazfit Verge با اکوسیستم Mijia نیز سازگاری داشته و می توانید به تنظیم نورهای Yi، سوکت های دیواری، تهویه هوا، ربات های هوشمند و دیگر محصولات این اکوسیستم با ساعت هوشمند خود بپردازید.

هوامی Amazfit Verge قرار است از امروز در سه رنگ عرضه شود و هزینه آن نیز حدوداً 115 دلار خواهد بود که قیمتی معقول تلقی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ava.Bahrami
    Ava.Bahrami | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

    سلام.این ساعت به گوشی j7 با 1.5 گیگ رم متصل میشه؟چه ساعت هایی به این گوشی متصل میشه؟

مطالب پیشنهادی