ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوپرو از دوربین ورزشی Hero 7 در سه مدل رونمایی کرد

روز گذشته تصویر و مشخصات نسل جدید دوربین های ورزشی گوپرو هیرو برای مدت کوتاهی روی وبسایت فروشگاه B&H قرار گرفت و  تقریباً تمام اطلاعات مربوط به این محصولات (به جز قیمت) افشا شد. حالا ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۱

روز گذشته تصویر و مشخصات نسل جدید دوربین های ورزشی گوپرو هیرو برای مدت کوتاهی روی وبسایت فروشگاه B&H قرار گرفت و  تقریباً تمام اطلاعات مربوط به این محصولات (به جز قیمت) افشا شد.

حالا کمپانی گوپرو به صورت رسمی از دوربین های سری هیرو 7 خود رونمایی کرده که مشخصات آنها با اطلاعات قبلی کاملاً مطابق است. محصولات جدید شامل مدل های Silver ،Black و White می شوند و به ترتیب 399، 299 و 199 دلار قیمت دارند. در ادامه به مشخصات هر سه مدل می پردازیم:

گوپرو هیرو 7 بلک

گوپرو

هیرو 7 Black به عنوان مدل پرچمدار، قابلیت هایی مانند استریم زنده تصاویر (فیسبوک، یوتوب، توییچ و...) و باتری قابل تعویض دارد که دو مدل دیگر از آن بی بهره اند. این دوربین همچنین به فناوری تثبیت کننده تصویر جدیدی مجهز شده که گوپرو آن را HyperSmooth می خواند و مدعی است کیفیتی در حد و اندازه گیمبال ها ارائه می کند.

محصول جدید گوپرو همچنین حالت جدیدی از ویدیوهای تایم لپس تحت عنوان «TimeWarp» را ارائه می کند که به گفته سازنده، حسی مانند سوار بودن بر قالیچه پرنده را منتقل خواهد کرد.

از نظر مشخصات فنی، هیرو 7 بلک به سنسور 12 مگاپیکسلی با توانایی عکاسی پیاپی 30 فریم در ثانیه مجهز شده و می تواند ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه ضبط کند. این دوربین در ضمن ویدیوهای 1080p با نرخ 240 فریم در ثانیه نیز ثبت می کند که تصویر آهسته x8 ارائه می دهند.

سایر مشخصات پرچمدار گوپرو نیز شامل نمایشگر 2 اینچی LCD لمسی، تشخیص صدا، GPS، وای فای، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 10 متری و تصویربرداری HDR می شود.

گوپرو هیرو 7 سیلور

گوپرو

مدل سیلور یا نقره ای نسخه ساده سازی شده مدل بلک بوده و برخی از ویژگی های برادر گران تر خود را ندارد. البته این دوربین هم تا عمق 10 متری ضد آب بوده و از نمایشگر لمسی، GPS و وای فای بهره می برد. اما هیرو 7 سیلور از قابلیت های استریم زنده، HyperSmooth و TimeWarp بی بهره بوده و به جای HDR از WDR استفاده می کند.

هر سه مدل تا عمق 10 متری ضد آب هستند

رزولوشن سنسور در این نسخه به 10 مگاپیکسل کاهش یافته و تصاویر پیاپی نیز با نرخ 15 فریم در ثانیه ثبت می شوند. البته امکان فیلمبرداری 4K همچنان وجود داشته اما کیفیت آن به 30 فریم در ثانیه کاهش یافته و تصاویر آهسته نیز با سرعت x2 قابل ضبط خواهند بود.

گوپرو هیرو 7 وایت

گوپرو

در نهایت ساده ترین و ارزان ترین هیرو 7 را داریم که حتی GPS داخلی هم ندارد و در زمینه ثبت تصویر از فناوری WDR نیز بی بهره است. البته توانایی عکاسی آن با مدل سیلور برابری می کند اما فیلمبرداری با White فقط با کیفیت 1080p و ترخ 60 فریم در ثانیه ممکن خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی