ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Street of Rage 2؛ شورشی که ادامه یافت

بیش از یک سال از عرضه SEGA Forever می‌گذرد و سگا در این مدت با موفقیت‌های سرویش فرصتی را به وجود آورد که هنوز خیلی از سازندگان از آن غافل هستند؛ بازی‌های نوستالژی با کمترین ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

بیش از یک سال از عرضه SEGA Forever می‌گذرد و سگا در این مدت با موفقیت‌های سرویش فرصتی را به وجود آورد که هنوز خیلی از سازندگان از آن غافل هستند؛ بازی‌های نوستالژی با کمترین تغییرات هم روی گوشی محبوبیت زیادی دارند. راهی که کپکام به بدترین حالت ممکن شروع کرد، سگا به خوبی ادامه داد و نکته اینجاست ژاپنی‌ها هنوز در این مسیر یکه و تنها هستند.

شورش در شهر 2 سال ۱۹۹۳ برای سگا جنسیس منتشر شد و به اعتقاد بعضی‌ها بهترین نسخه سری است

یکی از مهمترین محرکه‌هایی که سرویس SEGA Forever را به محبوبیت رسانده، گنجینه بازی‌هایی است که سگا از دهه ۸۰-۹۰ جمع آوری کرده بود و چند روز پیش این کمپانی یکی دیگر از الماس‌های با ارزش این گنجینه را بیرون آورد: قسمت دوم «شورش در شهر» (Streets of Rage 2) که روی گوشی هم همان درخشش گذشته را دارد.

بازی ۹۰ درصد شبیه به نسخه قدیمی خود است. در اینجا نیز با عنوانی در سبک Beat 'em up طرف هستیم که باید با انتخاب یکی از شخصیت‌ها به جنگ با دشمنان بروید. حتی می‌توانید با بقیه بازیکن‌ها همراه شوید، یک تجربه دو نفره سخت‌تر داشته باشید و هر وقت خواستید دوباره بازی را ادامه بدهید.

شورش در شهر 2
شورش در شهر 2 یک سال بعد از عرضه قسمت اول منتشر شد. در اینجا دو شخصیت جدید را شاهد هستیم و همچنین قدرت ویژه نسبت به گذشته تغییراتی کرده است.

۱۰ درصد باقی مانده هم به خارج از محیط گیم پلی بازمی‌گردد. در اینجا می‌توانید هر جایی که خواستید بازی را ذخیره کرده و مهم‌تر از آن وسط مبارزات شخصیت را عوض کنید. قابلیتی که کمبودش در نسخه اصلی کاملا احساس می‌شد. سبک Beat 'em up به اندازه گذشته شلوغ نیست و در کمبود عناوین این سبک، تجربه دوباره دوباره شورش در شهر 2 مطمئنا خالی از لطف نیست.

اما شاید دلیل مهمتری که باعث شده بازی روی گوشی همچنان لذت بخش باشد به همین ۱۰ درصد تفییر کوچک نسبت به نسخه اصلی باز می‌گردد. SEGA Forever با تمام مزیت‌هایش یک نکته منفی دارد. خیلی از عناوینش تنها جنبه نوستالژی داشته و کم هستند بازی‌هایی که بتوانند در کنار این مسئله بازیکن‌های جدیدتر را هم جذب خود کنند.

Street of Rage 2
بازی حالت آفلاین هم دارد اما در این نسخه تنها با فعال کردن اینترنت بازی ذخیره می‌شود.

شورش در شهر 2 در کنار سونیک، تاکسی درایور و Comix Zone توانسته خودش را به دسته دوم برساند. سازنده خوب توانسته در کنار حفظ ویژگی‌های قدیمی، بازی را به‌گونه‌ای مدرن‌تر کند تا در هر دو دسته گیمرهای قدیمی‌تر و جدید یک تجربه جذاب از این عنوان محبوب و فراموش نشدنی داشته باشند.

شورش در شهر 2 یک حرکت روبه‌جلو برای SEGA Forever است و نشان می‌دهد که دیگر وقتش رسیده نینتندو و سونی وارد عرصه انتشار بازی‌های قدیمی روی موبایل بشوند. هر دو این کمپانی‌ها همانند سگا، گنجینه بزرگی از بازی‌های نوستالژی دارند که مطمئنا حضور آن در تلفن‌های هوشمند می‌تواند به منزله سودآوری باشد. بد نیست بدانید شورش در شهر 4 امسال برای پلتفرم‌های شخصی عرضه می‌شود.

شورش در شهر
خوشبختانه قابلیت تغییر کنترل در بازی وجود دارد و بین آنالوگ یا دکمه‌ها، هر کدام را که خواستید می‌توانید انتخاب کنید.
شورش در شهر 2
نمایی از پاداش‌ها، می‌توانید سلامتی بیشتری گرفته و شخصیت مبارز را تغییر دهید.
Streets of Rage 2 Classic

Streets of Rage 2 Classic

سازنده: Sega America قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 138.6 / 44 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • RezaMahdavian
    RezaMahdavian | ۲ مهر ۱۳۹۷

    والا با یه شبیه ساز سگا میشه همه بازی های سگا رو بدون هیچ دردسری و با بهترین کیفیت و فیلترها روی گوشی بازی کرد. هر جا هم دلت بخواد میشه ذخیره کرد. حالا قابلیت های جانبی مثل تعیین نرخ فریم و فیلم برداری از بازی هیچی. شبیه ساز های باکیفیت تا دلت بخواد توی استور هست. والا من 30 تا از بازی های خفن سگا رو همیشه روی گوشیم داریم و بیکار میشم بازی میکنم. از جوی استیک هم پشتیبانی میکنه.

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۲ مهر ۱۳۹۷

    من نمی دونم این دیگه چرا انلاینه
    یا کنترا

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۲ مهر ۱۳۹۷

      سلام، بازی حالت آفلاین هم داره اما اگر پرداخت درون برنامه نداشته باشید (یک بار 1.99 دلار) نمی‌توانید بدون اینترنت بازی را ذخیره کنید.

      بهترین حالت اینه که بازی آفلاین اجرا بشه و هر وقت گیمر خواست سیو کنه، به اینترنت وصل بشه.

مطالب پیشنهادی