ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش کانسومر ریپورتز برای آیفون XS و XS Max منتشر شد

گزارش کانسومر ریپورتز از بررسی آیفون های XS و XS Max منتشر شد و در ادامه قصد داریم برخی از مهم ترین نکات در این گزارش را با شما در میان بگذاریم. کانسومر ریپورتز نامه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

گزارش کانسومر ریپورتز از بررسی آیفون های XS و XS Max منتشر شد و در ادامه قصد داریم برخی از مهم ترین نکات در این گزارش را با شما در میان بگذاریم. کانسومر ریپورتز نامه مجله ای آمریکایی است که از سال ۱۹۳۶ میلادی توسط انجمن مصرف کنندگان این کشور منتشر می شود و به نقد و بررسی بی طرفانه کالاها می پردازد.

هر دو آیفون در قیاس با آیفون X بهبودهایی جزئی را دریافت کرده اند. با این حال اما قابلیت هایی نظیر مد بوکه (یعنی عکاسی با استفاده از افکت ثبت عمق میدان) و همچنین چیپ A12 که سریع ترین چیپ توسعه یافته توسط اپل تا به امروز محسوب می شود، در این دو دستگاه قابل تمجید است.

اگر همین حالا یکی از کاربران گوشی آیفون X هستید شاید این دو گوشی تفاوت چندانی برایتان نداشته باشند یا حتی آنقدر اغواگر نباشند که شما را به خرید ترغیب نمایند. اما اگر آیفون شما نسخه ای قدیمی تر است و مشکلی از بابت پرداخت هزار دلار یا بیشتر ندارید شاید بد نباشد که به خرید آیفون های جدید بیاندیشید.

این نشریه همچنین خاطر نشان کرده کلیه محصولاتی که تست می کند را مستقیما از بازار خریداری می کند تا مطمئن شود که محصول دقیقا همان چیزی است که به دست مشتریان معمولی می رسد. گزارش کانسومر ریپورتز بلافاصله بعد از عرضه آیفون های جدید به بازار منتشر شده و این شرکت حتی وعده داده که در روزهای آتی جزئیات بیشتری را در این باره ارائه نماید.

باتری آیفون XS Max

با این حال اما در ادامه گزارش اخیر این شرکت اطلاعات و جزئیات بیشتری به شرح زیر ارائه شده است:

کانسومر ریپورتز گزارش داده که کارشناسانش در بخش نمایشگر تفاوت قابل توجهی را در آیفون های جدید نسبت به نسل قبلی و پرچمدار اخیر سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۹ سامسونگ مشاهده نمی کنند؛ با این حال اما اپل مدعی شده که نمایشگرهای جدیدش شارپ ترین نمونه موجود در بازار هستند.

در ادامه این بررسی همچنین به افکت بوکه اشاره شده که قابل توجه ترین به روز رسانی برای دوربین های این دو موبایل محسوب می شود. در آیفون های قدیمی تر اگر عکسی در حالت پرتره از سوژه مد نظرتان میگرفتید به صورت خودکار پس زمینه عکس هایتان تار می شد و این افکت زیبا را داشتید. اما در آیفون های XS و XS Max می توانید خودتان به صورت دستی تنظیم نمایید که تاری پس زمینه تا چه اندازه باشد. این قابلیتی فوق العاده است که البته سامسونگ نیز برای نوت ۹ در نظر گرفته هرچند که کانسومر ریپوتز خاطر نشان کرده این افکت به هیچ وجه قابل مقایسه با افکت ایجاد شده توسط دوربین های کانن، نیکون یا دیگر دوربین های تخصصی بازار نیست.

نمایشگر گوشی های آیفون X، XS و نسخه Max تفاوت قابل توجهی با یکدیگر ندارند

در ادامه این گزارش همچنین آمده است که کانسومر ریپورتز دو تست بنچمارک را روی آیفون XS و برادر بزرگ تر آن انجام داده و توانایی های این دو گوشی را در بخش پردازشی و گرافیکی به بوته آزمایش گذاشته است. همین آزمایش ها روی آیفون X و آیفون ۸ و نوت ۹ انجام گرفته و در نهایت گوشی آیفون XS برنده رقابت بوده هرچند که عملکرد دیگر حریفان این موبایل تفاوت چندانی با آن نداشته.

کانسیومر ریپورتز همچنین خاطر نشان کرده که نمایشگر گوشی های آیفون X، XS و نسخه Max تفاوت قابل توجهی با یکدیگر ندارند اما از آنجایی که آیفون XS Max  نمایشگر بزرگ تری دارد (۶.۵ اینچی) قادر است با برخورداری از سخت افزار مشابه جزئیات را به شکل بهتری نمایش دهد.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ahmad gh
    ahmad gh | ۴ مهر ۱۳۹۷

    خیلی وقته دیگه گزارشای این مدلیو نمی خونم آخه کی می تونه گوشی بخره اونم من بیکار خدای حق مارو از دزدا بگیر

مطالب پیشنهادی