ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین سلفی آیفون
تکنولوژی

اپل احتمالا دوربین سلفی آیفون را کاملا پنهان می کند

تامین لنز دوربین‌های آیفون بر عهده کمپانی Largan Precision قرار دارد و این شرکت حالا مشغول توسعه پوشش ویژه ای برای مخفی سازی دوربین سلفی موبایل است که احتمال به کارگیری آن در آیفون وجود ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

تامین لنز دوربین‌های آیفون بر عهده کمپانی Largan Precision قرار دارد و این شرکت حالا مشغول توسعه پوشش ویژه ای برای مخفی سازی دوربین سلفی موبایل است که احتمال به کارگیری آن در آیفون وجود دارد.

بر اساس گزارش Jeff Pu، تحلیلگر موسسه سرمایه گذاری چینی GF Securities، فناوری مذکور احتمالا تا سال ۲۰۲۰ توسط یک یا دو شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با توجه به روابط مستحکم شرکت سازنده با اپل بعید نیست شاهد روی آوردن کمپانی کوپرتینویی به این فناوری باشیم.

در حال حاضر بریدگی نمایشگر اغلب موبایل ها مشکی رنگ است اما دوربین(های) سلفی و برخی دیگر از سنسورها از برخی زوایا یا شرایط نوری نمایان هستند. با این حال فناوری Largan Precision از طریق پوشش مشکی ویژه آمده تا آنها را به طور کلی از دید کاربران پنهان سازد.دوربین سلفی آیفون

«جانی ایو»، مدیر ارشد طراحی اپل از مدت ها قبل رویای توسعه مدلی با ظاهر شیشه ای یک دست را در ذهن پرورانده است. این طراح زبردست سال گذشت با حذف قسمت های قابل توجهی از حواشی زاید موبایل در این راستا گام مهمی برداشت و با بهره گیری از این فناوری می تواند قدمی هرچند کوچک در جهت توسعه آیفون یک دست بردارد.

از سوی دیگر اگر اپل راهی برای تعبیه دوربین سلفی و سنسورهای دیگر  در زیر نمایشگر پیدا کند، دیگر نیازی به استفاده از این پوشش ویژه نخواهد داشت.

این پوشش تنها تغیر احتمالی آیفون های بعدی نخواهد بود و پیش از این شایعات دیگری در رابطه با تعبیه سنسورهای TrueDepth در دوربین اصلی آیفون منتشر شده بود که امکان تجارب واقعیت افزوده واقعی‌ تر را فراهم می کند. علاوه بر این برخی عقیده دارند که اپل در حال توسعه آیفونی تاشو است که احتمالا در اواخر سال جاری و همراه با موبایل تاشوی سامسونگ از آن رونمایی کند.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی آیفون XS Max توسط دیجیاتو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی