ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرانسل در تله کام 2018
تکنولوژی

ایرانسل با آخرین محصولات و خدمات خود به «ایران تله‌کام ۲۰۱۸» می‌آید

ایرانسل در سالن اختصاصی و غرفه‌های فضای باز اختصاصی خود در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ حضور دارد و قرار است که آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در این غرفه‌ها ارائه کند. نمایشگاه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۹

ایرانسل در سالن اختصاصی و غرفه‌های فضای باز اختصاصی خود در نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ حضور دارد و قرار است که آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در این غرفه‌ها ارائه کند.

نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۱۸ به‌عنوان بزرگترین رویداد سالانه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران از ۱۱ تا ۱۴ مهر‌ماه ۹۷ برگزار خواهد شد و ایرانسل هم در آن شرکت خواهد کرد. این اپراتور با حضور در سالن اختصاصی ۲۷ و غرفه‌های فضای باز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، آخرین محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند.

در ایران تله‌کام ۲۰۱۸، ایرانسل قصد دارد تا در حوزه‌های متنوعی چون راهکارهای سازمانی، تجربه زندگی دیجیتال، روش‌های نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی، پرداخت همراه آخرین دستاوردهای خود را به عرضه بگذارد و تجربه‌های جدید در بازار ارتباطات را برای مشتریانش و بازدیدکنندگانش رقم بزند.

ایرانسل در تله کام 2018

در این نمایشگاه همچنین قرار است که امکان تجربه محصولات و خدمات متنوع ایرانسل در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان قرار بگیرد. ایرانسل همچنین اعلام کرده که با توجه به نیازهای ارتباطی شرکت‌ها و سازمان‌ها برای عرضه راهکارهای ارتباطی ویژه سازمانی، بخش راهکارهای سازمانی ایرانسل در قالب یک غرفه ویژه دایر خواهد شد. هدف این غرفه این است که به معرفی راه‌حل‌های ایرانسل برای نیازهای ارتباطی سازمان‌ها بپردازد.

گفتنیست راهکارهای ایرانسل برای گسترش خدمات دستگاه به دستگاه، اینترنت اشیا و شهر هوشمند نیز در این غرفه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.همچنین این امکان برای بازدیدکنندگان از سالن ایرانسل فراهم شده است تا با ثبت‌نام از طریق کیوسک‌های مستقر در سالن، کد تخفیف خرید مودم و سیم‌کارت دائمی ایرانسل را دریافت کنند و از شرایط ویژه این کدها بهره مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی