ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کانسیومر ریپورتز: آیفون های 2018 از هر نظر نسبت به آیفون X بهتر هستند

کانسیومر ریپورتز، نشریه ای که به بررسی محصولات مختلف پرداخته و ارزش های آنها را براساس معیارهای مصرف کنندگان تعیین می کند اخیراً آیفون های تازه از راه رسیده XS و XS Max را مورد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۵۵

کانسیومر ریپورتز، نشریه ای که به بررسی محصولات مختلف پرداخته و ارزش های آنها را براساس معیارهای مصرف کنندگان تعیین می کند اخیراً آیفون های تازه از راه رسیده XS و XS Max را مورد بررسی قرار داده و اعلام نموده که این دو موبایل تقریباً از تمام جهات نسبت به آیفون X پارسال برتری دارند؛ چه موضوع صحبت عمر باتری باشد، چه عملکرد دوربین و چه عملکرد کلی دو دستگاه در کارهای روزمره.

بنابر بررسی کانسیومر ریپورتز، آیفون XS و آیفون XS Max اپل عمر باتری به مراتب بیشتر، بهبودهای اندک دوربین و سرعت بالاتر سیستم عامل را ارائه می کنند و از این نظر دیوایس هایی ایده آل برای مشتریان دیرپسند به حساب می آیند.

از نظر عمر باتری، به نظر می رسد که باید چیپست 7 نانومتری A12 بیونیک اپل را مسبب اصلی بهبودهای عمر باتری دانست؛ چرا که باتری موجود در آیفون XS در واقع از باتری موجود در آیفون X کم ظرفیت تر است. کانسیومر ریپورتز آزمایش آیفون های 2018 را مثل همیشه به بازویی رباتیک سپرد که برای مدتی طولانی به وب گردی، برقراری تماس های تلفنی و تصویربرداری پرداخت و نتایج نهایی، به اندازه کافی رضایت بخش بودند. مدت زمان طولانی شارژ دو دستگاه با شارژری که در جعبه قرار گرفته اما یکی از اصلی ترین نقات ضعف آیفون های 2018 به حساب می آید.

نگرانی ها درباره میزان مقاومت آیفون های XS و XS Max از بزرگ ترین مسائلی است که ذهن مشتریان آیفون را درگیر خود می کند اما احتمالاً از شنیدن این خبر خوشحال شوید که مدل XS Max می تواند از چندین سقوط جانانه، جان سالم به در ببرد؛ هرچند که به نظر کانسیومر ریپروتز، گلکسی نوت 9 سامسونگ در این زمینه عملکرد بهتری از خود به نمایش می گذارد. در صورتی که به مطالعه دیگر بخش های این بررسی علاقه مند هستید می توانید از این لینک استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی