ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر جدید Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد؛ نجات یونان [تماشا کنید]

در حالی که تنها چند روز تا انتشار بازی Assassin’s Creed Odyssey زمان باقی مانده است، شرکت فرانسوی یوبیسافت تریلر جدیدی منتشر کرده که روی یکی از ویژگی‌های مهم این عنوان تمرکز دارد. بازی Assassin’s Creed ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

در حالی که تنها چند روز تا انتشار بازی Assassin’s Creed Odyssey زمان باقی مانده است، شرکت فرانسوی یوبیسافت تریلر جدیدی منتشر کرده که روی یکی از ویژگی‌های مهم این عنوان تمرکز دارد.

بازی Assassin’s Creed Odyssey نسبت به نسخه‌های پیشین سری اساسینز کرید تغییرات بسیار زیادی خواهد داشت که اکثر آن‌ها نتیجه‌ی تغییر سبک بازی از اکشن ماجراجویی به نقش آفرینی بوده است. یکی از این ویژگی‌های جدید، سیستم انتخاب دیالوگ است که به کاربر اجازه می‌دهد تا روند داستانی را آن‌طور که می‌خواهد پیش می‌برد. همین آزادی عمل نیز باعث می‌شود تا تجربه‌ی کاربران نسبت به یکدیگر تفاوت‌های بسیاری داشته باشد. جدیدترین تریلر از بازی که تنها 44 ثانیه زمان دارد، با تاکید روی همین موضوع منتشر شده است. در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، Assassin’s Creed Odyssey را می‌توان بزرگترین بازی سری اساسینز کرید تا به امروز دانست. نقشه‌ی این نسخه بیش از 2 برابر نقشه‌ی Assassin's Creed Origins وسعت دارد و ماموریت‌های اصلی و فرعی بسیاری در نقاط مختلف آن قرار داده  شده است. همچنین طبق صحبت‌های سازندگان، نقشه‌ی بازی 8 زیست بوم متفاوت دارد که همین مسئله تنوع زیادی به آن داده است.

سرج هاسکوئت، مدیر نوآوری ارشد یوبیسافت، در مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت گیم اینفورمر اعلام کرد در بازی Assassin’s Creed Odyssey خبری از بخش چندنفره نخواهد بود. او در ادامه اضافه کرد تیم سازنده بازی در حال بررسی ایده‌های مختلف برای بخش چندنفره است و احتمالاً تنها یکی از آن‌ها برای نسخه‌ی بعدی سری انتخاب خواهد شد:

در حال حاضر شاید حدود 15 شرکت مختلف در حال کار روی بازی‌های متفاوت در سبک بتل رویال باشند اما تنها یک یا 2 مورد آن‌ها موفق خواهند بود. درک دلایل موفقیت عناوینی همچون فورتنایت بسیار مهم است که نباید آن را با تقلید از آن‌ها اشتباه گرفت. به نظر من، برای موفقیت باید کاری مشابه را با رویکردی متضاد انجام داد. در حال حاضر، ایده‌های بسیاری داریم که مشغول بررسی یک به یک آن‌ها هستیم و احتمالاً تنها یکی از آن‌ها برای ورود به بازار انتخاب خواهد شد.

در پایان لازم به ذکر است این بازی در تاریخ 13 مهر  برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. در ضمن، برای مشاهده‌ی نمرات بازی می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی