ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دنیای Red Dead Redemption 2 شامل نقشه نسخه قبلی هم خواهد بود

راک‌استار با عرضه هر بازی، استانداردهای ویدیو گیم را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد و می‌توان حدس زد که این اتفاق با عرضه Red Dead Redemption 2 هم رخ خواهد داد. طبق اطلاعاتی که ساعاتی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | ۰۰:۳۳

راک‌استار با عرضه هر بازی، استانداردهای ویدیو گیم را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد و می‌توان حدس زد که این اتفاق با عرضه Red Dead Redemption 2 هم رخ خواهد داد. طبق اطلاعاتی که ساعاتی پیش در سطح اینترنت منتشر شد، به نظر می‌رسد که RDR 2 به قدری بزرگ است که نقشه قسمت پیشین را هم درون خود جای داده است.

طی پستی که سایت هلندی Inside Gamer از گفتگو با سازندگان بازی منتشر کرده، باید منتظر حضور نقشه Red Dead Redemption 1 در قسمت دوم باشیم. البته این نقشه هم‌گام با پیشرفت دیگر بخش‌های بازی بزرگ‌تر شده و شامل جزییات و قسمت‌های مختلف جدیدی خواهد شد.

با توجه به این که این موضوع، توسط سازندگان بازی در راک‌استار تایید شده است، باید منتظر بازگشت به مناطقی همچون بلک واتر که بخش زیادی از قسمت اول در آن‌جا جریان داشت باشیم.

Red Dead Redemption 2
با این اوصاف به نظر می‌رسد که نقشی که چندی پیش از Red Dead Redemption 2 لو رفته بود، واقعی است.

از سمت دیگر و از‌ آن‌جایی که شخصیت اصلی Red Dead Redemption یعنی جان مارستون به عنوان یکی از کاراکترهای جانبی در کنار آرتور نقش مهمی را در داستان RDR 2 ایفا خواهد کرد، بعید نیست که ماجرای سفر به منطقه‌ای که قسمت اول بازی در آن رخ داد، به داستان Red Dead Redemption 2 ربط پیدا کند.

وقایع داستانی Red Dead Redemption 2 در سال 1899 اتفاق می افتند که 12 سال قبل تر از اتفاقات قسمت پیشین محسوب می شود. قسمت اول دو دهه بعد پایان دوران غرب وحشی جریان داشت اما داستان آن عمدتاً در شهرک های روستایی و بیابان های بزرگ روایت می شد.

Red Dead Redemption 2 در تاریخ 4 آبان برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین طی هفته‌ای که گذشت دومین تریلر از گیم‌پلی بازی نیز در دسترس قرار گرفت که تحلیل کامل آن را می‌توانید در این مطلب مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Mehdi
    Mohammad Mehdi | ۱۲ مهر ۱۳۹۷

    پارسال وقتی به بازی هایی که قرار بود امسال برای پلی استیشن بیاد نگاه میکردم چقدر کیف میکردم الان یه دونه از اون بازی ها را هم نتونستم بازی کنم :))

مطالب پیشنهادی