ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرکت ملی پست
تکنولوژی

شرکت ملی پست در نوزهمین نمایشگاه تلکام از چه محصولاتی رونمایی کرد؟

شرکت ملی پست در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ از چند سرویس جدید رونمائی کرد. شرکت ملی پست در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت. این ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۰

شرکت ملی پست در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ از چند سرویس جدید رونمائی کرد. شرکت ملی پست در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

این شرکت درنوزدهمین نمایشگاه بین المللی که از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرد، از محصولات نوین خود مانند پروژه اقتصاد مقاومتی (GNAF و سیماک)، بازار متریال، درگاه مدیریت حمل تجارت الکترونیک، صاپست(صندوق مجازی پست ایرانیان) و پاکت های از قبل پرداخت رونمایی کرد.

نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ با شعار «ارتباطی فراگیر» با حضور ۱۳۰ شرکت از بخش خصوصی، ۱۶ شرکت از بخش دولتی و ۲۰ شرکت خارجی در حال برگزاری است.

شرکت ملی پست
دکتر «سید حسین دهدشتی» معاون امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه پست بانک اعلام کرد:

«این بانک توانسته است در تحقق برنامه های مجلس و دولت برای رونق اقتصاد روستاها موفق عمل کند.»

دهدشتی در ادامه عنوان کرد که هم دولت و هم مجلس برنامه های ویژه ای برای اشتغال و رونق اقتصاد روستاها دارند و پست بانک ایران با حضور در ۸ هزار روستا می تواند محور اجرای این برنامه ها باشد.
او در ادامه توضیح داد: «پرداخت تسهیلات اشتغالزا و ارائه خدمات بانکی به روستاییان، کار ارزشمند و بزرگی است که توسط این بانک انجام می گیرد و با هماهنگی بیشتر بین بانک، مجلس و دولت منفعت و رفاه حداکثری برای مردم تامین می شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی