ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مدل جدیدی از نینتندو سوییچ در سال 2019 عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد که بعد از یک سال و نیمی که از عرضه اولین مدل نینتندو سوییچ می‌گذرد، باید منتظر مدل جدیدی از این کنسول هیبریدی نینتندو در سال 2019 باشیم. طبق گزارشی که به ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

به نظر می‌رسد که بعد از یک سال و نیمی که از عرضه اولین مدل نینتندو سوییچ می‌گذرد، باید منتظر مدل جدیدی از این کنسول هیبریدی نینتندو در سال 2019 باشیم.

طبق گزارشی که به تازگی از سمت وال استریت ژورنال منتشر شده،‌ نینتندو قصد دارد تا طی ماه‌های آتی برای حفظ روند مثبت خود در بازارهای جهانی، مدل جدیدی از نینتندو سوییچ را عرضه کند. به نظر می‌رسد یکی از تغییراتی که در این کنسول باید شاهد آن باشیم به پیشرفت صفحه نمایش برمی‌گردد.

در حال حاضر نینتندو در طراحی مدل فعلی این کنسول از صفحه LCD استفاده می‌کند که قرار است با صفحه‌های روشن‌تری جایگزین شوند. همچنین دیگر تغییر محتمل در مدل بعدی سوییچ را می‌توان باریک‌تر شدن بدنه کنسول و کاهش وزن آن نسبت به مدل فعلی دانست.

علاوه بر این موارد می‌توان انتظار داشت که این مدل تازه، مصرف باتری کمتری نسبت به گذشته داشته باشد. هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه این کنسول در نظر گرفته نشده اما احتمالا برای امکان تهیه‌ آن باید تا سال آینده میلادی منتظر بمانیم.

نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ همچنان به عملکرد بسیار خوب خود در مناطق مخلتف ادامه می‌دهد. طبق گزارش ماه آگوست NPD، این کنسول برای دومین ماه پیاپی توانست جایگاه پرفروش‌ترین سخت افزار در ایالات متحده را کسب کند و مدل 32 گیگابایتی نینتندو سوییچ با جوی‌ کان‌های آبی و قرمز نیز تا به این تاریخ پرفروش‌ترین مدل از یک کنسول در سال 2018 بوده است.

علاوه بر تمام این موارد، مدتی پیش سرانجام سرویس آنلاین این کنسول شروع به کار کرد و روز گذشته نینتندو اعلام کرد که مشترکان این سرویس می‌توانند از هفته آینده به سه بازی Solomon’s Key و Super Dodge Ball و بازی ورزشی NES Open Tournament Golf دسترسی پیدا کنند.

اشتراک یک ماهه، سه ماهه و 12 ماهه به ترتیب 3.99، 7.99 و 19.99 دلار هزینه روی دستتان می گذارند و ضمناً با پرداخت 34.99 دلار می توان تا سقف 8 اکانت نینتندو روی چندین کنسول سوییچ را به عضویت آن درآورد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad Mehdi
    Mohammad Mehdi | ۱۳ مهر ۱۳۹۷

    خیلی دلم میخواست میتونستم بخرمش یا میشه مثل مردم همه جای دنیا امیبو خرید یا هر بازی ده دلاری و بیست دلاری هم خریدنش آرزو نمیشد

مطالب پیشنهادی