ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارزش برند سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ همچنان ششمین برند برتر دنیاست

سامسونگ بزرگ ترین شرکت کره ای فعال در عرصه تکنولوژی است که زیرشاخه های متعددی دارد و از لوازم خانگی گرفته تا انواع تلفن همراه را در گروه تولیدات خود دارد. حالا شرکت اینتر برند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۴۵

سامسونگ بزرگ ترین شرکت کره ای فعال در عرصه تکنولوژی است که زیرشاخه های متعددی دارد و از لوازم خانگی گرفته تا انواع تلفن همراه را در گروه تولیدات خود دارد. حالا شرکت اینتر برند که در زمینه تدوین استراتژی برای برندها و تحلیل عملکردشان فعالیت دارد اعلام نموده که ارزش این کمپانی به ۶۰ میلیارد دلار رسیده و جایگاه سال گذشته خود در جدول جهانی را تثبیت نموده است.

در ادامه این مطلب توجه شما را به متن بیانیه خبری این شرکت در همین رابطه جلب می نماییم.

شرکت سامسونگ با رساندن ارزش برند خود به حدود ۶۰ میلیارد دلار توانست جایگاه خود را به عنوان ششمین برند برتر جهان تثبیت کند. در لیست جدید برترین برندهای جهان که توسط موسسه اینتربرند منتشر شده است، سامسونگ همانند سال ۲۰۱۷ در جایگاه ششم قرار دارد.

بر اساس این لیست ارزش برند سامسونگ اکنون ۵۹.۹ میلیارد دلار است که ۶.۵ درصد افزایش را در مقایسه با سال گذشته میلادی نشان می‌دهد.

سامسونگ می‌گوید مهمترین عوامل موثر در موفقیتش برای حفظ این جایگاه و افزایش ارزش برند این شرکت، عبارتند از:

  • معرفی مداوم نوآوری‌هایی که با محوریت انسان طراحی می‌شوند، مانند گوشی هوشمند گلکسی نوت 9، ماشین لباسشویی کوییک درایو و تلویزیون‌های فوق بزرگ و قابل تنظیم وال (Wall)
  • حفظ پتانسیل رشد همیشگی براساس سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های آینده مانند نسل پنجم اینترنت (5G)، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا (IoT)
  • قرار گرفتن در مقام برترین برند بازار نیمه‌ هادی‌ها و تقویت توان رقابتی برند شرکت در این بازار
  • هماهنگ‌سازی و استفاده از راهبردی جدید برای تقویت این برند و ارائه تجربه‌ای پیوسته از برند شرکت به کاربران

فناوری‌های نوآورانه و در عین حال معنادار برای کاربران در کنار تقویت قدرت رقابتی برند، از جمله عوامل کلیدی موفقیت سامسونگ در ارزیابی‌های امسال بودند. سامسونگ تلاش خواهد کرد تا برداشت عمومی از برند خود را به سمت برندی دارای احساس و انسان محور تغییر دهد. این مسئله را می‌توان در انواع فعالیت‌های بازاری سامسونگ مانند مراسم رونمایی از محصولات گلکسی این شرکت مشاهده کرد که در آن اهداف این برند و نوآوری‌های انسان محور آن کاملا مشهود بود.

ارزش برند سامسونگ

بخش نیمه هادی‌های سامسونگ نیز توانست امسال دوباره جایگاه خود را به عنوان برترین برند تثبیت کرده و رشد قابل توجهی داشته باشد. بخش موبایل این شرکت با معرفی محصولاتی مانند گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 در کنار ساعت هوشمند گلکسی، همچنان به عرضه محصولاتی الهام گرفته از خواست مصرف‌کنندگان، ادامه داد.

لوازم خانگی سامسونگ در هر دو حوزه یخچال و ماشین‌های لباسشویی توانست پیشتازی خود را حفظ کرده و محصولات خود را با فناوری‌هایی بسیار کارآمد مانند کوییک درایو معرفی کند. بخش صوتی و تصویری این شرکت نیز با معرفی تلویزیون‌های QLED و وال خود توانست تجربه کاربران از تماشای تلویزیون را متحول کند.

وای هی لی، مدیر بخش لوازم الکترونیکی سامسونگ می‌گوید:

«خیلی خوشحالیم که تلاش‌های مداوم ما برای معرفی نوآوری‌های معنادار در راستای کمک به بهتر کردن زندگی کاربران، اکنون نتیجه داده است. ما برای تقویت هرچه بیشتر برند خود با تمرکز روی هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، به کمک به کاربران برای انجام کارهای ناممکن ادامه خواهیم داد تا بتوانیم تجربه‌ای جدید از دستگاه‌های متصل را برای کاربران خود فراهم کنیم».

رتبه بندی امسال موسسه اینتربرند از برترین برندهای سال ۲۰۱۸ روز ۱۲ مهرماه اعلام شد و نشست برترین برندهای جهان نیز روز ۱۷ مهرماه در شهر نیویورک آمریکا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • poro alex
    poro alex | ۱۶ مهر ۱۳۹۷

    اولا کی گفته که سامپنگ معتبرترین شرکت تو حوزه دنیای دیجیتاله مگه الجی بوقه حتی تو خود کره الجی بسیار محبوب تر از سامپنگه در ضمناین سایت اعتباری نداره بعدشم فکر می کنم بهترین سایت با ارزش ترین برندها https://www.rankingthebrands.com باشه

  • DraCo
    DraCo | ۱۵ مهر ۱۳۹۷

    چقدر تبلیغ و چقدر حمایت از سامسونگ
    بسه دیگه!!!

  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۱۴ مهر ۱۳۹۷

    سر دبیر محترم جوری حمایت و تبلیغ میکنید انگار سرمایه گذار سامسونگ هستید اونم شرکتی که نیمی از موفقییتش فقط بخاطر تبلیغات زیرکانست بزرگ هست جای خودش انصافا بده انقدر جانب دارانه ، شما حتی یک اشاره ریز به بقییه برندهای این لیست نکردید خوبه اول نشده ، در این اوضاع بد بد نیس بدونید اولین کشوری که به صورت خود جوش از تحریمها استقبال کرد و به پیشوازش بله به پیشوازش رفت شرکت نفت کره جنوبی و همین برند مورد علاقتون بود امیدوارم نظرم پخش بشه

    • mohamadamak
      mohamadamak | ۱۴ مهر ۱۳۹۷

      تحریم ها ربطی به سلقیه و نظر مردم نداره اون کشور ها از ترس تحریم با ایران همکاری نمی کنند

    • poro alex
      poro alex | ۱۶ مهر ۱۳۹۷

      خوب طبیعیه با بچه های نمایندگی سر و سر داره سر برج هم براش کارت به کارت می کنه

    • poro alex
      poro alex | ۱۶ مهر ۱۳۹۷

      خوب طبیعیه با بچه های نمایندگی سر و سر داره سر برج هم براش کارت به کارت می کنن

مطالب پیشنهادی