ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ نایکی پلاس
تکنولوژی

اپل واچ نایکی پلاس سری 4 در تعداد محدود عرضه شد

اپل واچ سری 4 با قابلیت تشخیص افتادن فرد و پایش قلب پیشرفته به اندازه کافی هیجان انگیز است اما نسخه خاص تری از آن را عرضه شده است: اپل واچ نایکی پلاس نسل 4. مدل جدید ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

اپل واچ سری 4 با قابلیت تشخیص افتادن فرد و پایش قلب پیشرفته به اندازه کافی هیجان انگیز است اما نسخه خاص تری از آن را عرضه شده است: اپل واچ نایکی پلاس نسل 4.

مدل جدید در واقع همان اپل واچ سری 4 است که ظاهری اسپرت تر دارد. این مدل در تعداد محدود و مشابه با سری 4 معمولی در دو مدل 40 و 44 میلی متری و نیز مدل های با پشتیبانی از شبکه های مخابراتی و بدون آن عرضه می شود.

اپل واچ نایکی پلاس

قیمت در نظر گرفته شده برای اپل واچ نایکی پلاس بین 399 تا 499 دلار است. این قیمت همچنین شامل بند اسپرت در رنگ های مشکی یا ترکیبی از مشکی و سفید است. همچنین بندی نقره ای-مشکی برای خانم ها در نظر گرفته شده است. یک بند مشکی با حفره های زرد هم ارائه می شود که البته باید با قیمت 49 دلار جداگانه آن را بخرید.

خریداران اپل واچ نایکی پلاس می تواند از واچ فیس های ویژه این ساعت لذت ببرند. علاوه بر این اپلیکیشن Run Club and Training club نایکی به صورت پیش فرض روی آنها نصب شده است.

اپل واچ نایکی پلاس

پیش فروش اپل واچ نایکی پلاس آغاز شده و به تعداد محدود در فروشگاه های اپل در ایالات متحده، استرالیا، کانادا و بیشتر مناطق اروپا و آسیا عرضه شده است. با این حال عرضه اولیه محدود است و علاقه مندان باید برای خرید عجله کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی