ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت و تاریخ عرضه موبایل‌های سری پیکسل ۳ مشخص شد

سری جدید پیکسل های گوگل که امشب به صورت رسمی معرفی شدند، از نظر ظاهری، سخت افزاری و نرم افزاری با مدل های قبلی تفاوت های قابل توجهی دارند؛ هرچند این تفاوت در بخش ظاهری ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۶

سری جدید پیکسل های گوگل که امشب به صورت رسمی معرفی شدند، از نظر ظاهری، سخت افزاری و نرم افزاری با مدل های قبلی تفاوت های قابل توجهی دارند؛ هرچند این تفاوت در بخش ظاهری به مراتب کمتر است.

همانطور که در شایعات قبلی به گوش می رسید، وظیفه پردازش داده ها در سری پیکسل ۳ بر عهده چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی قرار دارد. نمایشگرهای پیکسل ۳ و ۳ اکس ال نیز با افزایش نسبی نسبت به سال گذشته حالا به ترتیب به ۵.۵ و ۶.۳ اینچ رسیده اند.

.این موبایل ها که جدیدترین پرچمدارهای دنیای اندروید به شمار می روند، قرار است از ۲۶ مهرماه در آمریکا و دو هفته پس از آن در اروپا عرضه شود. علاوه بر این قیمت عرضه سری پیکسل ۳ نیز در این مناطق با هم تفاوت دارد.

قیمت پایه پیکسل ۳ و ۳ اکس ال در آمریکا برابر با ۷۹۹ و ۸۹۹ دلار خواهد بود. مدل های با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز ۱۰۰ دلار بیشتر قیمت خواهند داشت. همچنین کاربران برای خرید استند شارژ بی سیم نیز ملزم به پرداخت ۷۹ دلار هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی