ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

۱۲ بازی ایرانی نامزد دریافت جایزه بهترین بازی جشنواره IMGA MENA شدند

ساعاتی پیش، نامزدهای نهایی سومین دوره جشنواره بازی‌های موبایلی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با نام IMGA MENA مشخص شدند که در بین آن‌ها نام ۱۲ بازی ایرانی نیز دیده می‌شود. رویداد IMGA قدیمی ترین ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۵

ساعاتی پیش، نامزدهای نهایی سومین دوره جشنواره بازی‌های موبایلی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا با نام IMGA MENA مشخص شدند که در بین آن‌ها نام ۱۲ بازی ایرانی نیز دیده می‌شود.

رویداد IMGA قدیمی ترین جشنواره بازی های موبایل در جهان محسوب می‌شود که از سال 2004 میلادی به صورت سالانه برگزار می شود. از سال گذشته، منطقه خاورمیانه هم به لیست مناطق تحت پوشش این جشنواره اضافه شد. تا پیش از این، جشنواره IMGA به صورت جهانی و به صورت جداگانه در دو منطقه چین و جنوب شرقی آسیا برگزار می شد. سال گذشته هم بازی ایرانی Around Mars نامزد بهترین بازی موبایل جهان در جشنواره IMGA Global سان فرانسیسکو آمریکا شد.

IMGA MENA

در حال حاضر با انتشار لیست کامل نامزدها، رای‌گیری برای انتخاب بهترین بازی موبایلی این منطقه آغاز  شده که بازی‌های ایرانی ‌41148، Colimus! ،Electron ،Fisher Boy ،Flipping Filip ،Harmony Irregular Mobile ،King of Wealth ،Magnis ،‌Mr Crow Don't open the envelope، Sweet Lemon و The Dark Wings 2 هم در بین نامزدها حضور دارند.

در ضمن سال گذشته و در دومین جشنواره بازی‌های موبایلی IMGA MENA هم ۱۶ بازی ایرانی در بین نامزدها حضور داشتند. البته در آن زمان بازی‌های ایرانی بدون هیچ توضیحی برای مدت محدودی از لیست نامزدهای این جشنواره حذف شده بودند که البته پس از مدت کوتاهی دوباره به لیست نامزدها بازگشتند.

در نهایت برای انتخاب بهترین بازی مردمی این جشنواره می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی