ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا شیائومی Mi Mix 3 با چیپست اسنپدراگون 855 به بازار می آید؟

بر اساس اخبار و شایعات قبلی، کمپانی شیائومی قصد دارد در تاریخ 23 مهر (15 اکتبر) از تلفن هوشمند Mi Mix 3 رونمایی کند که البته تاریخ مذکور هنوز توسط شرکت به صورت رسمی تأیید ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

بر اساس اخبار و شایعات قبلی، کمپانی شیائومی قصد دارد در تاریخ 23 مهر (15 اکتبر) از تلفن هوشمند Mi Mix 3 رونمایی کند که البته تاریخ مذکور هنوز توسط شرکت به صورت رسمی تأیید نشده است.

با این حال به تازگی صفحه ای در موتور جست و جوی چینی Sogou رؤیت شده که شمارش معکوس تا مراسم رونمایی از Mi Mix 3 را نمایش می دهد. نکته جالب این که صفحه مورد بحث نیز تاریخ 23 مهر را تأیید کرده و همچنین برخی از مشخصات موبایل جدید شیائومی را هم ذکر نموده است.

Mi Mix 3

طبق اطلاعات منتشر شده در وبسایت چینی، شیائومی Mi Mix 3 از یک نمایشگر 6.4 اینچی بهره مند بوده و یک باتری 3850 میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت. برای تصویر برداری نیز ماژول دوربین دوگانه 13+16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و یک سنسور 20 مگاپیکسلی نیز عکس های سلفی را ثبت خواهد کرد.

کوالکام هنوز به صورت رسمی از اسنپدراگون 855 رونمایی نکرده است

اما جالب ترین موضوع، اشاره به چیپست اسنپدراگون 855 است که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده. هرچند استفاده از این چیپست آن هم زمانی که کمپانی کوالکام هنوز به صورت رسمی آن را معرفی نکرده چندان محتمل نیست اما با این حال در صورت حضور اسنپدراگون 855 در Mi Mix 3 شاهد یکی از قدرتمندترین تلفن های اندرویدی سال جاری خواهیم بود.

لازم به ذکر است که Mi Mix 3 از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره مند خواهد بود و به احتمال زیاد چهار روز دیگر رسماً معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی