ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تجهیزات گیمینگ تلفن هوشمند جدید ریزر رونمایی شد

ریزر برای تحت تاثیر قرار دادن گیمر‌های موبایل تنها به Razer Phone 2 کفایت نکرده و در کنارش به رونمایی از تجهیزات همراه آن‌ هم پرداخته. این تجهیزات شامل یک گیم پد و هدفون‌هایی جدید ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

ریزر برای تحت تاثیر قرار دادن گیمر‌های موبایل تنها به Razer Phone 2 کفایت نکرده و در کنارش به رونمایی از تجهیزات همراه آن‌ هم پرداخته. این تجهیزات شامل یک گیم پد و هدفون‌هایی جدید (که همراه با تلفن همراه ارائه می‌شود) است. گیم پد Razer Raiju به خاطر بازگرداندن امکان کنترل کلاسیک در بازی‌های موبایل، شاید هیجان انگیز ترین مورد لیست تجهیزات یاد شده باشد.

این کنترلر از طریق بلوتوث کار می‌کند که البته نگهدرانده‌ای برای سوار شدن تلفن همراه را نیز دارد. البته این اتفاق موضوع جدیدی نیست اما ریزر اعلام کرده که Raiju Mobile به خاطر کیفیت و انعطاف پذیری بالا سطح بسیار مطلوبی از تجربه‌ی گیمینگ برای کاربران فراهم خواهد کرد. روی این دسته می‌توان علاوه بر دکمه‌های عادی که همیشه داشت، چهار دکمه‌ی چند منظوره که امکان تغییر کاربرد‌هایش نیز وجود دارد نیز مشاهده می‌شود.

برای استفاده از این گیم پد نیازی به داشتن تلفن همراه ریزر نیست و به ادعای شرکت تولید کننده، بیشتر تلفن‌های اندرویدی پرچم دار می‌توانند از این دسته بهره‌مند شوند. این گم پد دارای نگهدارنده‌ی قابل تنظیم است که با استفاده از می‌توانید بسیاری از تلفن‌های اندرویدی را روی گیم پد سوار کنید. مثلا دارندگان تلفن‌های هوشمندی مثل گلکسی S9، گلکسی نوت 9، گوگل پیکسل ۲ ایکس ال، هواوی P20 پرو یا ال جی جی ۷ تینکیو می‌توانند به راحتی از این گیم پد استفاده کنند.

این گیم پد از بازی‌هایی مثل Vainglory، Lineage 2، Death Trigger 2 و Gear_Club به طور کامل پشتیبانی می‌کند. همچنین ریزر اعلام کرده که این دسته از یک باتری داخلی استفاده می‌کند که می‌تواند تا ۲۳ ساعت شارژدهی داشته باشد.

در این بین نباید از هدفون‌های جدید ریزر یعنی Hammerhead USB-C ANC غافل شویم. هدفون‌هایی که از سوکت USB-C برای اتصال به موبایل استفاده می‌کنند و کیفیت خارق العاده‌ای از صدای دریافتی ارائه می‌دهند.

ریزر از تکنولوژی Dual Driver در این هدفون‌ها استفاده می‌کنند و علاوه بر این می‌توان انتظار تبدیل کننده‌ی دیجیتال به آنالوگ ۲۴ بیتی یا ۹۶ کیلوهرتزی را داشت. ریزر همچنین در جعبه‌ی دستگاه خود کنترلری قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توان به کم و زیاد کردن صدای موسیقی یا فعال و غیر فعال کردن صدای نویز بیرون (که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هدفون است) پرداخت.

انتظار می‌رود که Razer Raiju Mobile و هدفون Hammerhead USB-C ANC اواخر پاییز امسال عرضه شوند. قیمت گیم پد ۱۵۰ دلار و ارزش هدفون ۱۰۰ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی