ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

۱۶ دقیقه از گیم‌پلی پر سرعت بخش Blackout بلک آپس 4 را اینجا ببینید [تماشا کنید]

سایت IGN ویدیویی ۱۶ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بخش Blackout بلک آپس 4 منتشر کرده که حس و حالی شبیه به دیگر بازی‌ موفق سبک بتل رویال یعنی پابجی دارد. بلک‌اوت در واقع ترکیبی است ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

سایت IGN ویدیویی ۱۶ دقیقه‌ای را از گیم‌پلی بخش Blackout بلک آپس 4 منتشر کرده که حس و حالی شبیه به دیگر بازی‌ موفق سبک بتل رویال یعنی پابجی دارد.

بلک‌اوت در واقع ترکیبی است از مبارزات بتل رویال و گیم‌پلی سرعتی کال او دیوتی، ترکیبی که طبق نظر تعداد زیادی از منتقدان بسیار خوب از آب درآمده و ظاهرا با یکی از بهترین عناوین این سبک طی چند ماه اخیر طرف هستیم.

مانند سایر بازی‌های بتل رویال، شما روی منطقه مشخصی از نقشه بازی همراه با هشتاد بازیکن دیگر فرود آمده و باید کار جمع‌آوری اسلحه و منابع را از همان ابتدا آغاز کنید.

با مشاهده این ویدیو و دیگر ویدیوهای منتشر شده از بخش Blackout بلک آپس 4 متوجه خواهید شد که گیم‌پلی این قسمت به شدت روان بوده و از سرعت بالایی بهره می‌برد.

در حال حاضر یک نقشه برای این بخش طراحی شده که با استفاده از وسایل نقلیه مختلفی که در آن وجود دارند می‌توانید بین نقاط مختلفش جابجا شوید. همچنین گزینه‌های مختلفی برای شخصی سازی در بازی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کاراکتر مورد علاقه خود را بسازید.

با توجه به سرعت بالای گیم‌پلی بازی و تعداد کاربران بلک‌اوت، می‌توان گفت که این بخش مبارزات شلوغ‌تری نسبت به سایر عناوین شاخص بتل‌رویال مثل پابجی و فورتنایت داشته و هر دست آن نیز در مدت زمان کمتری به پایان می‌رسد.

سازندگان بازی در استودیو تری‌آرک می‌گویند که قصد دارند با انتشار به‌روزرسانی‌های متعدد برای بلک آپس 4، تا سال‌ها از آن پشتیبانی کنند. جدا از بخش بلک‌اوت، بسیاری از تغییرات جدید دیگر قسمت پرطرفدار بلک‌آپس 4 یعنی بخش زامبی بسیار راضی هستند. بخش زامبی این امکان را به شما می‌دهد که مراحل مشخصی را چه به صورت تک‌نفره و چه همراه با دیگر دوستانتان انجام دهید.

بازی Call Of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۲ مهر ۱۳۹۷

    پابجی با گرافیک و گیم پلی بهتر
    وقتی یکیو میکشی مثل پابجی داغون همه وسایل میفته تو کوله پشتی اصلا خوشم نمیاد و کلی وقت گیره فکر کن یکیو بکشی وسط جایی که نمیدونی چند نفر دوروبرتن بگردی تو کوله پشتی،باید وسایل بعد از مردن مثل فورتنایت پخش بشه گلوله ها که اتوماتیک برداشته بشه سلاح ها هم هرکدوم خاستی میری پیشش برمیداری خیلی راحتتره من نمیدونم چرا اینجوریش کردن

  • فـرزاد
    فـرزاد | ۲۱ مهر ۱۳۹۷

    لطفا لینک یوتوب هم بزارید ، زاغارآت هر چند ثانیه یکبار (مخصوصا روی کیفیت بالا) فریز میشه

مطالب پیشنهادی