ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نظر سنجی بزرگ پژو؛ 500 هزار امضا برای تولید انبوه e-Legend

کانسپت پژو e-Legend یکی از جذاب ترین مدل های رونمایی شده در نمایشگاه خودروی پاریس 2018 محسوب می شود. این اتومبیل خوش استیل که با نگاهی به دهه 60 و کوپه زیبای 504 توسعه یافته، ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

کانسپت پژو e-Legend یکی از جذاب ترین مدل های رونمایی شده در نمایشگاه خودروی پاریس 2018 محسوب می شود. این اتومبیل خوش استیل که با نگاهی به دهه 60 و کوپه زیبای 504 توسعه یافته، برداشت شیر کهنه کار فرانسوی از یک کوپه مدرن را به نمایش می گذارد.

در زمان رونمایی پژو اعلام کرد که e-Legend یک مدل صرفا مفهومی بوده و هیچ برنامه ای برای تولید آن ندارد. این اتفاق در حالی رخ داد که جدیدترین کوپه کانسپت فرانسوی ها بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرده و مورد تمجید اکثر کارشناسان قرار گرفته است.

به منظور متقاعد کردن مدیران پژو برای تولید e-Legend، گردانندگان سایت AutoNews.fr دست به کار شده و با راه اندازی درخواستی آنلاین مشغول جمع آوری امضا از بین علاقه مندان هستند.

اما نکته جالب اینکه اقدام سایت مذکور مورد توجه مدیرعامل اجرایی پژو یعنی آقای ژان فیلیپه ایمپاراتو (Jean-Philippe Imparato) قرار گرفته و او به این مساله واکنش نشان داده است.

در توئیتی که آقای ایمپاراتو منتشر کرده، وی به احتمال تولید پژو e-Legend در صورت ثبت 500 هزار امضا اشاره نموده است. این مدیر 52 ساله لینک درخواست را نیز در توئیت خود ضمیمه کرده است.

9e6438d4-peugeot-e-legend-jean-philippe-imparato

جمع آوری نیم میلیون امضا برای تولید یک خودرو کار واقعا دشواری به نظر می رسد؛ این موضوع با توجه به عدم تولید قطعی در صورت رسیدن به آمار یاد شده هم دو چندان سخت تر می شود.

تا زمان نگارش این مطلب حدود 31.500 نفر با امضای درخواست آنلاین، نظر مثبت خود را نسبت به تولید پژو e-Legend اعلام کرده اند. چنانچه شما هم از علاقه مندان پژو این مدل مفهومی زیبا و جذاب هستید، می توانید با مراجعه به این لینک درخواست خود را ثبت کنید.

شایان ذکر است به گفته فرانسوی ها پیشرانه برقی e-Legend برابر با 456 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور تولید نموده و هر چهار چرخ را به حرکت در می آورد. با این پیشرانه توانمند، مفهومی e-Legend در زمانی زیر 4 ثانیه صفر تا صد را محقق کرده و قادر است به نهایت سرعت 220 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

همچنین این خودرو انرژی خود را از پک باتری 100 کیلووات ساعتی دریافت می کند. با این باتری e-Legend طبق استاندارد WLTP توانایی پیمایش 600 کیلومتر مسافت را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۶ دی ۱۳۹۷

    چيز جالبيه حيفه توليدش نكنن، البته خيلي آينده نگرانه است و فكر ميكنم خارج از توان و اولويت امروز پژو باشه بخصوص كه پژو كمتر در بخش لوكس ميدرخشه شايد در شاخه دي اس توجيه پذير تر باشه

    درهر حال اون روزي كه خودروهاي برقي رو جاده فرمانروايي كنن، اين طرح رو اگر پژو از ياد ببره واقعا بي انصافي كرده?

  • mortezaniksard
    mortezaniksard | ۲۳ مهر ۱۳۹۷

    پژو آخوندی مدرن?

    • MOhammad AyatOllahi
      MOhammad AyatOllahi | ۲۴ مهر ۱۳۹۷

      آخوندی که ۴۰۵ هست نه ۵۰۴

  • iambhmn
    iambhmn | ۲۳ مهر ۱۳۹۷

    Bah bah❤

مطالب پیشنهادی