ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

فروش گلکسی نوت ۹ سامسونگ در کره جنوبی از مرز یک میلیون دستگاه گذشت

صبح امروز اعلام شد که فروش گلکسی نوت ۹ سامسونگ از مرز یک میلیون دستگاه در کره جنوبی عبور کرده است. از آنجایی که فروش گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ مطابق انتظارات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۰

صبح امروز اعلام شد که فروش گلکسی نوت ۹ سامسونگ از مرز یک میلیون دستگاه در کره جنوبی عبور کرده است. از آنجایی که فروش گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ مطابق انتظارات نبود حالا این شرکت حساب ویژه ای روی آخرین عضو از سری گلکسی نوت خود باز نموده است. کمپانی مورد بحث اوایل امسال خبر داد که درامدهایش از محل فروش تلفن های هوشمند های-اند روندی کاهشی به خود گرفته است.

به همین خاطر انتظار می رفت که گلکسی نوت ۹ سامسونگ اندکی موجب بهبود این اعداد و ارقام و در کل عملکرد واحد موبایل سامسونگ شود. اینکه غول تکنولوژی کره ای تا چه اندازه در رسیدن به این هدف موفق عمل کرده مساله ایست که بعد از انتشار گزارش مالی کامل آن از سه ماهه اخیر روشن می گردد. با این حال اما این شرکت خاطرنشان نموده که بالغ بر یک میلیون واحد از گلکسی نوت ۹ آن به فروش رفته است و این ارقام صرفا مربوط به کره جنوبی می شود.

گلکسی نوت ۹

در مورد زمان عرضه گلکسی نوت ۹ باید بگوییم که دو هفته زودتر از زمان عرضه نسل پیشینش وارد بازار کره جنوبی شد. بنابراین گرچه در ۵۴ روز یک میلیون دستگاه از آن به فروش رفته، گلکسی نوت ۸ سامسونگ تنها در ۴۵ روز توانست این رکورد را کسب نماید.

اما اگر بخواهیم منصف باشیم شرایط در زمان عرضه گلکسی نوت ۸ اندکی متفاوت بود. آن گوشی در واقع بازگشت دوباره سری نوت را نوید می داد و اولین عضو از خانواده نوت سامسونگ بود که بعد از دو سال به بازار عرضه می شد.

علاوه بر این همانطور که در بالا اشاره کردیم سامسونگ احتمالا نسخه های بیشتری از این گوشی را در سطح دنیا به فروش رسانده است چراکه این دستگاه به طور کلی با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شد. با این حال اما هرگونه نتیجه گیری در اینباره منوط به ارائه گزارش کاملی از سوی سامسونگ خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sirghost
    sirghost | ۲۵ مهر ۱۳۹۷

    کاش اینجا هم ارزون بود
    آخه چرا یه گوشی که ارزشش سه چهار میلیونه باید ۱۵ میلیون قیمتش باشه

مطالب پیشنهادی