ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی هواوی میت 20

ابعاد گوشی های موبایل هر روز بزرگتر می شود و این موضوع رقابت را برای تولید کنندگان موبایل سخت تر می کند، از جمله هواوی که از مدتها پیش با سری Mate در این قسمت ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۵

ابعاد گوشی های موبایل هر روز بزرگتر می شود و این موضوع رقابت را برای تولید کنندگان موبایل سخت تر می کند، از جمله هواوی که از مدتها پیش با سری Mate در این قسمت از بازار حضور فعال و پررنگی داشته است. این شرکت غول پیکر چینی سال گذشته با میت 10 دوربین آیفون و پرچمداران دیگر را به چالش کشید و برای اولین بار از چیپستی با پردازنده مخصوص هوش مصنوعی پرده برداشت.

حالا با گذشت یکسال هواوی قصد دارد امروز طی مراسمی از سری جدید پرچمداران خود تحت عنوان خانواده Mate 20 رونمایی کند. بر اساس شایعاتی که تا امروز مشاهده کردیم انتظار می رود با محصول جذابی مواجه باشیم که حرف های جدیدی برای گفتن دارد و با دست پر به میدان رقابت وارد می شود.

امروز ساعت ۱۶:۳۰ با دیجیاتو همراه شوید تا مراسم رونمایی که در شهر لندن برگزار می شود را به شکل زنده در کنار یکدیگر تماشا کنیم و از ویژگی های جدید پرچمداران هواوی حرف بزنیم. در این برنامه «مانی قاسمی» سردبیر دیجیاتو و «سینا گلستانه» دبیر بخش بررسی دیجیاتو به شکل زنده همراه شما خواهند بود. برای تماشای پخش زنده ی مراسم از طریق [این لینک] به کانال آپارات دیجیاتو مراجعه کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pishro
    pishro | ۲۴ مهر ۱۳۹۷

    غول مرحله آخر

  • MATELF
    MATELF | ۲۴ مهر ۱۳۹۷

    غولللل

مطالب پیشنهادی