ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اهدای ۱۰۰۰ اپل واچ به دانشگاه آمریکایی برای تحقیقات پرخوری

در اپل واچ های سری 4 ویژگی‌های سلامتی جدید و منحصر به فردی تعبیه شده که پژوهشگران می‌توانند از آنها برای تحقیقات زیادی استفاده کنند. در همین راستا اپل ۱۰۰۰ ساعت هوشمند به دانشگاه کارولینای ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

در اپل واچ های سری 4 ویژگی‌های سلامتی جدید و منحصر به فردی تعبیه شده که پژوهشگران می‌توانند از آنها برای تحقیقات زیادی استفاده کنند. در همین راستا اپل ۱۰۰۰ ساعت هوشمند به دانشگاه کارولینای شمالی اهدا کرده تا پژوهشگران بتوانند از آنها برای بررسی اختلالات پرخوری عصبی استفاده کنند.

اپل واچ

پژوهشگران این دانشگاه چند وقتی است که تحقیقاتی با نام Binge Eating Genetics Initiative یا BEGIN آغاز کرده‌اند و طی آن سعی دارند اطلاعاتی درباره‌ی پرخوری عصبی بدست آورند. این ساعت‌های هوشمند طی یک ماه ضربان قلب کاربر را می‌سنجند تا ارتباطی میان آن و پرخوری عصبی را پیدا کنند. بدین ترتیب اگر تحقیقات یاد شده موفقیت آمیز باشد و ارتباط مستقیمی میان این دو مشخصه یافت شود، اپل می‌تواند با در نظر گرفتن سیستمی بر این اساس، بیماران و پزشکان را پیش از رخ دادن پرخوری عصبی خبر کند.

البته استفاده از این دیوایس تنها قسمتی از تحقیقات یاد شده به شمار می‌رود. شرکت UBiome به داوطلبان حاضر در این تحقیق، کیت‌های ساده‌ای برای آزمایش میکروبیوم اهدا کرده تا آنها بتوانند صفات ژنتیک مشترک میان بیماران را پیدا کنند.

اپل واچ

علاوه بر این داوطلبان مجبورند ۱۰ دقیقه از روز خود را به این تحقیق اختصاص دهند و رژیم غذایی، اهداف، حال و احوالشان را در اپ مخصوص این پژوهش یعنی Recovery Record وارد نمایند.

البته باید درنظر داشت که برای بررسی ضربان قلب نیازی به اپل واچ نیست و هر دیوایس دیگری هم می‌تواند اطلاعات موردنیاز را جمع آوری کند اما ساعت های هوشمند اپل به علت ویژگی‌های منحصر به فرد تعبیه شده در آنها، قادرند تاریخچه‌ای از ضربان قلب کاربر بدست آورده یا بطور مستقیم دیتای بدست آمده را با محققان به اشتراک بگذارند.

اپل واچ

این تحقیق می‌تواند کمپانی کوپرتینویی را از رقبایش در حوزه‌ی ساعت‌های هوشمند جلو بیاندازد. تصور کنید در صورت موفقیت آمیز بودن این تحقیق، اپل می تواند ادعا کند دیوایس‌هایش توانسته‌اند به درمان بیماری‌های زیادی کمک نمایند.

 

تماشا کنید: تست مقایسه کلی سرعت اپل واچ های مختلف با یکدیگر

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی