ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنترلر پلی استیشن 4 ساخته شده از الماس و طلای ۲۴ عیار را اینجا ببینید

اگر به عنوان یک گیمر ۱۴ هزار دلار پول بی‌زبان دارید و نمی‌دانید با آن چه کنید، کنترلر جدید پلی استیشن 4 که با الماس و طلای واقعی پوشانده شده می‌تواند گزینه مناسبی برای شما ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۲۰

اگر به عنوان یک گیمر ۱۴ هزار دلار پول بی‌زبان دارید و نمی‌دانید با آن چه کنید، کنترلر جدید پلی استیشن 4 که با الماس و طلای واقعی پوشانده شده می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

همان‌طور که در حال حاضر می‌توانید نسخه‌های پوشیده شده از طلای آیفون جدید یا اپل واچ را خریداری کنید، ‌به‌زودی این کنترلر خاص پلی استیشن 4 نیز به انتخاب‌های شما اضافه خواهد شد. بهتر است بدانید که این کنترلر از طلای ۲۴ عیار با کیفیت پوشیده شده و در طراحی آن از الماس‌های باارزش نیز استفاده شده است.

البته اگر فکر می‌کنید که پرداخت ۱۴ هزار دلار، آن هم برای یک کنترلر پلی استیشن مبلغ زیادی است، نسخه کلاسیکی از این کنترلر نیز وجود دارد که به جای طلای ۲۴ عیار، با طلای ۱۸ عیار پوشانده شده و در طراحی آن هم از ۷ الماس با کیفیت استفاده شده است.

کنترلر

در ضمن، اگر فکر می‌کنید که طلا کمی گزینه‌ای تکراری برای یک محصول لوکس محسوب می‌شود، می‌توانید کنترلر پلی استیشن 4 خود را با ماده دلخواه خودتان مانند فیبر کربن یا رودیم سفارش دهید. علاوه بر این موارد، مانند یک بازی نقش آفرینی، امکان شخصی سازی دکمه‌ها و ساخت آن‌ها به شکلی که شما دوست دارید هم وجود دارد.

البته برای شخصی سازی کنترلر پلی استیشن 4 خود نیازی به پرداخت این مبلغ هنگفت ندارید و پس از آن که سونی سال گذشته سرانجام اجازه استفاده از کنترلرهای جانبی را برای کنسول نسل هشتمی خود صادر کرد، بسیاری از کمپانی‌ها نسخه مخصوصی از دسته پلی استیشن 4 را عرضه کردند.

جدا از این کنترلر، به نظر می‌رسد که زمان زیادی تا معرفی پلی استیشن بعدی از سمت سونی باقی نمانده و این کمپانی در حال استخدام افرادی برای شروع کمپین تبلیغاتی کنسول نسل بعدی خودش که احتمالا در سال ۲۰۲۰ یا نهایتا ۲۰۲۱ به صورت جهانی عرضه می‌شود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Sakaei
    Sakaei | ۲۵ مهر ۱۳۹۷

    کاپیتالیسم محکوم به نابودی است

مطالب پیشنهادی