ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالاً در آیپد پرو جدید پورت USB-C را جانشین درگاه لایتنینگ خواهد کرد

کمپانی اپل سال هاست که در محصولات خود از درگاه لایتنینگ استفاده کرده و همواره در مقابل تغییر چنین استانداردهایی سختگیرانه عمل کرده است. اما به تازگی منابع آگاه در زنجیره تأمین کمپانی ساکن کوپرتینو ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۷ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

کمپانی اپل سال هاست که در محصولات خود از درگاه لایتنینگ استفاده کرده و همواره در مقابل تغییر چنین استانداردهایی سختگیرانه عمل کرده است. اما به تازگی منابع آگاه در زنجیره تأمین کمپانی ساکن کوپرتینو خبر داده اند که اپل در آیپد پرو جدید خود پورت USB-C را جایگزین لایتنینگ خواهد کرد.

آیپد پرو جدید از طریق پورت USB-C خروجی 4K ارائه می دهد

بر اساس گزارشی که وبسایت ژاپنی «Macotakara» منتشر کرده، آیپد پرو جدید اپل به پورت USB-C مجهز خواهد شد و با این تغییر، امکان ارائه خروجی ویدیو 4K را به دست خواهد آورد. البته خبر مورد بحث چندی پیش هم توسط مینگ چی کو تأیید شده بود و حالا با گزارش ماکوتاکارا (به عنوان یکی از مراجع معتبر آگاه از خطوط تولید آسیا) احتمال تغییر رویکرد اپل در محصولات جدید تقویت شده است.

در کنار پورت USB-C، اطلاعاتی درباره ابعاد آیپدهای جدید نیز منتشر شده که به طول و عرض 247.64 و 178.52 میلیمتری مدل 10.5 اینچی در کنار طول و عرض 280.66 و 215 میلیمتری مدل 12.9 اینچی اشاره دارد. ابعاد مذکور همچنین توسط برخی از تولیدکنندگان تأیید شده و این شرکت ها در حال تولید محصولاتی مانند قاب محافظ برای آیپدهای بعدی هستند.

آیپد پرو جدید

علاوه بر ابعاد، اخبار جدید همچنان اطلاعات قبلی درباره تغییر زبان طراحی آیپد پرو را تأیید کرده و از دیزاینی مشابه با آیفون 10 خبر می دهند. این یعنی آیپد پرو جدید اپل فاقد دکمه هوم و جک هدفون بوده و احتمالاً به فناوری Face ID مجهز خواهد شد. هرچند برخی شایعات نیز از عدم وجود سنسور مذکور در آیپدهای بعدی خبر می دهند.

گفتنی است کمپانی اپل برای روز 8 آبان مراسمی را تدارک دیده که قرار است محصولات جدید خود را طی آن معرفی کند. البته گل سرسبد این مراسم آیپد پرو جدید خواهد بود که در آن روز صحت اخبار و شایعات منتشر شده پیش از معرفی را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hashemi
    Hashemi | ۲۷ مهر ۱۳۹۷

    فقط میخوام ببینم USB جای Lighting میزاره. اگه گذاشت دمش گرم.

مطالب پیشنهادی