ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

فراتر از زیبایی؛ مدل به روز شده ای از فراری 250GTO افسانه ای در راه است

فراری 250 GTO کلاسیک نه تنها به سبب طراحی بی نظیر، بلکه به دلیل عملکرد خوبش به عنوان یکی از شاخص ترین خودروهای جهان قلمداد می شود و در چند سال اخیر همواره رکورد قیمت ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

فراری 250 GTO کلاسیک نه تنها به سبب طراحی بی نظیر، بلکه به دلیل عملکرد خوبش به عنوان یکی از شاخص ترین خودروهای جهان قلمداد می شود و در چند سال اخیر همواره رکورد قیمت خودروهای کلاسیک جهان را ارتقا بخشیده است. گرانترین خودرو دنیا که 48.8 میلیون دلار قیمت دارد حالا به لطف شرکت Ares Design ظاهری مدرن به خود می گیرد.

اندکی بعد از آنکه آقای توماس پانترا، رییس سابق شرکت لوتوس به مصاحبه با خبرگزاری ها پرداخته و کمی اطلاعات را در اختیار آن ها قرار داد تیم طراحی کمپانی لوتوس که پس از بیرون آمدن وی از این شرکت گرد یکدیگر آمده بودند اعلام کردند که تصمیم دارند جان تازه ای به مدل افسانه ای 250GTO بدهند. این خودرو افسانه ای بر پایه فراری 812 Superfast است.خودرو افسانه

با توجه به نقاشی های منتشر شده از این خودرو با یک Super fast با بادی کیت کاملا متفاوت روبرو هستیم اما گفته می شود که این تمام تغییرات نبوده و تغییرات دیگری نیز در راه است. در مورد پیشرانه نیز اینگونه اشاره شده که این خودرو یک نسخه کپی شده نبوده و نسخه به روزی از یک V12 ارائه خواهد شد.

سخنگوی گروه طراحی لوتوس در این باره گفته است که ما در مورد یک خودرو افسانه ای همانند فراری 250 GTO صحبت می کنیم پس فقط مهندسین ما به دو المان جرئت و اراده قوی نیاز دارند چرا که هر سانت به سانت این خودرو بسیار دقیق و مهندسی شده طراحی و ساخته شده است .

اما اگر تمایل به داشتن این 250GTO قرن 21 دارید مدیرعامل پیشین و تازه درگذشته کرایسلر یعنی سرجیو مارچیونه ادعا کرده بود که در یکی دو سال آینده می توانید صاحب آن شوید. فراری نیز اخیرا با معرفی مدل های Monza SP1 و SP2 دو نفره و یک مدل اسپیدستر بر پایه 812 ادعا کرده بود که می تواند محصولاتی در حد نسخه به روز شده خودرو افسانه ای 250GTO بسازد.

فراری به تازگی نقشه راه خود تا سال 2022 را منتشر کرده که خوشبختانه مطابق با آن این کمپانی قصد ندارد تا سال 2022 هیچ گونه شاسی بلند و کراس اووری را تولید کند اما خبر از  طراحی و تولید یک مدل سری با نام ICONA می رسد که می تواند یک همتای فوق العاده برای خودرو افسانه ای 250GTO باشد. برای دیدن این خودرو باید منتظر ماند و دید که چه پیش خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pouya lord2
    pouya lord2 | ۱ آبان ۱۳۹۷

    جالب گفتی، تا دوهزار و بیست قصد تولید شاسی بلند نداره، تولید نکنه

مطالب پیشنهادی