ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت وان پلاس 6T در اروپا مشخص شد؛ مدل بنفش رنگ در راه است

وان پلاس هر زمان که اسمارت فونی جدید تدارک می بیند، آن را در دو رنگ مشخص و اصلی عرضه می کند؛ به عنوان امسال رنگ های مد نظر وان پلاس برای سال 2018، مشکی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۵

وان پلاس هر زمان که اسمارت فونی جدید تدارک می بیند، آن را در دو رنگ مشخص و اصلی عرضه می کند؛ به عنوان امسال رنگ های مد نظر وان پلاس برای سال 2018، مشکی نیمه شب و مشکی آینه ای هستند. اما به گفته افشاگران، احتمالاً این رویه با عرضه وان پلاس 6T طی هفته آتی تغییر کند.

گفته می شود که این کمپانی چینی مدلی بنفش رنگ از وان پلاس 6T را در دستور کار دارد که در زمان عرضه، همراه با دو رنگ مشکی دیگر به دست مشتریان خواهد رسید. اگرچه این سه مدل از نظر مشخصات سخت افزاری و ویژگی های کلیدی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند اما گفته می شود که مدل بنفش رنگ تنها با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود؛ بنابراین اگر به دنبال 6 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی یا 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی باشید باید به مدل های مشکی رنگ بسنده کنید.

از نظر قیمت گذاری و تاریخ عرضه، همین منبع اطلاعات تازه ای به اشتراک گذاشته و می گوید که مدل پایه به صورت انحصاری در رنگ مشکی آینه ای و با قیمت 559 یورو در اروپا عرضه می شود؛ حدوداً 40 یورو بیشتر نسبت به ارزان قیمت ترین مدل وان پلاس 6. از طرف دیگر پیشرفته ترین مدل با 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز به صورت انحصاری در رنگ مشکی نیمه شب و با قیمت 639 یورو فروخته می شود. در نهایت مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز 589 یورو قیمت داشته و در تمام رنگ ها به فروش می رسد.

وان پلاس 6T قرار است روز دوشنبه آینده، بیست و نهم اکتبر به صورت رسمی رونمایی شود و سپس با فاصله یک هفته، از روز ششم نوامبر به دست مشتریان و پیش خرید کنندگان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir Sadat
    Amir Sadat | ۲ آبان ۱۳۹۷

    خدایا بهترینها برای اروپا امریکا و عربها با بهترین پول با نصف پول حقوق یک کارگر در اروپا میشه یه پرچمدار به روز خرید چرا ما تو این استرستان متولد شدیم که فقط بدبختی و استرس کشیدیم

مطالب پیشنهادی