ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسپکتر x360
تکنولوژی

نسخه‌های جدید HP اسپکتر x360 معرفی شدند؛ شارژدهی تا ۲۲.۵ ساعت

کمپانی HP امروز از جدیدترین مدل های لپ تاپ تبدیل پذیر اسپکتر x360 رونمایی کرده که از طراحی جدید، پردازنده نسل هشتم اینتل، پردازشگر گرافیکی انویدیا و باتری قدرتمند بهره می برند. مدل های ۱۳ و ۱۵ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

کمپانی HP امروز از جدیدترین مدل های لپ تاپ تبدیل پذیر اسپکتر x360 رونمایی کرده که از طراحی جدید، پردازنده نسل هشتم اینتل، پردازشگر گرافیکی انویدیا و باتری قدرتمند بهره می برند.

مدل های ۱۳ و ۱۵ اینچی این خانواده حالا از طراحی زاویه دار و تراش خورده ای در لبه ها برخوردار شده اند. پورت USB-C نیز برای مدیریت آسانتر کابل ها روی لبه پشتی دستگاه تعبیه شده است.

مدل ۱۳ اینچی اسپکتر x360 به پردازنده چهار هسته ای نسل هشتم اینتل با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز مجهز شده اما نسخه ۱۵ اینچی در دو نسخه و با یکی از پردازنده های Core i7-8565U با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز یا Core i7-8565U با کلاک ۲.۲ گیگاهرتز به بازار راه پیدا می کنند.اسپکتر x360

کمپانی سازنده مدعی است که مدل ۱۳ اینچی به پربازده ترین باتری جهان در یک لپ تاپ تبدیل پذیر با پردازنده چهار هسته ای مجهز شده که تا ۲۲.۵ ساعت توان شارژدهی دارد. این ادعای HP کمی دور از ذهن به نظر می رسد اما حتی اگر باتری تا نصف این زمان هم امکان شارژدهی داشته باشد، مطلوب خواهد بود.

لپ تاپ اسپکتر x360 با پیکربندی های مختلفی از راه می رسد که قوی ترین نسخه آن ۱۶ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی SSD و پشتیبانی از شبکه LTE از طریق eSIM را در اختیار کاربر قرار می دهد.اسپکتر x360علی رغم شباهت ظاهری نسخه ۱۳.۳ اینچی به مدل قبلی، حاشیه های نمایشگر در آن کاهش پیدا کرده هر چند هنوز فضای اشغال شده توسط آنها در بالا و پایین صفحه قابل توجه است. پنل نمایش این دستگاه در دو نسخه با رزولوشن FHD یا 4K عرضه می شود که در مورد دوم زمان شارژدهی باتری کمتر از ۲۲.۵ ساعت خواهد بود.

در لبه دستگاه نیز کلیدی ویژه برای غیر فعال کردن وبکم تعبیه شده که به حفظ بیشتر حریم خصوصی کمک خواهد کرد.اسپکتر x360

مدل ۱۵ اینچی اسپکتر x360 نیز از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی WLED با رزولوشن های FHD یا 4K و لایه محافظ گوریلا گلس برخوردار است. این لپ تاپ علاوه بر نمایشگر بزرگتر از نظر توان پردازش هم نسبت به مدل دیگر قوی تر است. HP با کنار گذاشتن پردازشگر گرافیکی وگا، در نسخه های جدید از محصولات انویدیا بهره برده است.اسپکتر x360 به لطف این تغییر حالا مدل چهار هسته ای با گرافیک انویدیا جی فورس MX 150 و مدل شش هسته ای با GTX 1050Ti همراه شده که در کنار فن دوگانه و رادیاتورهای خنک کننده بیشترین کارایی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

مدل های ۱۳ و ۱۵ اینچی اسپکتر x360 از ماه آینده و به ترتیب با قیمت پایه ۱۱۴۹ دلار و ۱۳۸۹ دلار به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳ آبان ۱۳۹۷

    اچ پی حرف نداره

  • poison1364
    poison1364 | ۲ آبان ۱۳۹۷

    حدود ۷ ساله دارم از مدل pavilion dv6 HP بدون مشکل استفاده میکنم البت زمان خودش شاخ لپتاپا بود(رم ۶، با گرافیک سری هفت پاویلیون، cori7 2.2) هنوز هم تو موارد غیر از گیم (اصطلاحا آفیس‌ و گاهی طراحی گرافیک) اصلا کم نمیاره که زیادم میاره، البت لپتاپبم رو زیاد از جاش جابه جا نمیکنم!

مطالب پیشنهادی