ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین شرایط فروش جک S3 اتوماتیک و جک S5 اتوماتیک

گروه خودروسازی کرمان موتور جدیدترین شرایط فروش و پیش فروش محصولات خود را منتشر کرده است. مطابق با این شرایط فروش خودرو های جک S5  و S3 هر دو مدل اتوماتیک از  تاریخ 1 آبان ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۵

گروه خودروسازی کرمان موتور جدیدترین شرایط فروش و پیش فروش محصولات خود را منتشر کرده است. مطابق با این شرایط فروش خودرو های جک S5  و S3 هر دو مدل اتوماتیک از  تاریخ 1 آبان ماه لغایت 15 آبان ماه سال جاری در دسترس مشتریان این شرکت خواهند بود.

مطابق با شرایط فروش جک S5 اتوماتیک، این خودرو با  قیمت غیرقطعی و به نرخ روز با پیش پرداخت 120 میلیون تومان قابل سفارش بوده و موعد تحویل آن نیز خردادماه سال آینده است. بوده و مشتریان می‌توانند از سود مشارکت 16 درصد و سود انصراف 12 درصد بهره مند شوند.

شرایط فروش جک S5 اتوماتیک:

جک S5 اتوماتیک از یک موتور 1997 سی‌سی بنزینی توربوشارژر سود می‌برد. این موتور توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت در دور موتور 5200RPM و 265 نیوتن متر گشتاور در دورموتور بین در 2000 الی 4000 RPM را داراست. حداکثر سرعت خودروی مذکور 180 کیلومتر بر ساعت بوده و یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه نیز خودرو را همراهی می کند.

مطابق با شرایط فروش جک S3 اتوماتیک ، این خودرو با  قیمت غیرقطعی و به نرخ روز با پیش پرداخت 80 میلیون تومان قابل سفارش بوده و موعد تحویل آن نیز بهمن ماه 97 است.

شرایط شرایط فروش جک S3 اتوماتیک:

شرایط فروش جک S3 اتوماتیک

تنها پیشرانه ارائه شده در خودروی جک S3 یک نمونه 4 سیلندر تنفس طبیعی به حجم 1.5 لیتر است که قادر به تولید نیرویی معادل 112 اسب بخار بوده و گشتاور حاصل از آن نیز برابر 146نیوتن متر است.

لازم به تذکر است که بیشترین قدرت و نهایت گشتاور این پیشرانه به ترتیب در دور موتور 6000 و بازه 3500 تا 4500rpm حاصل خواهد شد. همچنین یک گیربکس CVT وظیفه انتقال نیرو پیشرانه را به چرخهای جلو برعهده دارد.

سود انصراف برای هردو خودرو 12 درصد بوده و سود مشارکت برای جک S5 اتوماتیک 16 درصد و برای جک S3 اتوماتیک 18 درصد درنظر گرفته شده است.

مشتریان محترم میتوانند جهت کسب اصلاعات بیشتر به نشانی http://www.kermanmotor.com مراجعه نمایند .

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی