ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حراجمعه ۵ آذر
تکنولوژی

مروری بر بزرگترین حراج دنیا در سال 2018

کم کم به روزهای پایان سال میلادی نزدیک می‌شویم و همه فروشگاه‌های بزرگ دنیا اعم از آنلاین و آفلاین دنیا در حال آماده شدن برای جمعه سیاه یا همان حراجمعه هستند. به گزارش TechCrunch در ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

کم کم به روزهای پایان سال میلادی نزدیک می‌شویم و همه فروشگاه‌های بزرگ دنیا اعم از آنلاین و آفلاین دنیا در حال آماده شدن برای جمعه سیاه یا همان حراجمعه هستند. به گزارش TechCrunch در سال گذشته کاربران آمریکایی بیش از 5 میلیارد دلار در روز بلک فرایدی از فروشگاه‌های آنلاین خرید کردند. رشد 4درصدی خرید از فروشگاه‌های آنلاین در سال گذشته یکی موفقیت‌های بازارهای اینترنتی در سال گذشته در آمریکا بوده است. البته این رشد و استقبال تنها در آمریکا اتفاق نیفتاده است.  علی بابا بزرگترین بازار اینترنتی چین در سال گذشته بیش از 25 میلیارد در حراجمعه و دوشنبه سایبری فروش داشته است. رشد 40 درصدی خرید از علی بابا یکی از موفقیت‌های بزرگ این بازار اینترنتی است. کالاهای جذاب سال گذشته مثل همیشه لوازم الکترونیک مثل پلی استیشن، تلویزیون‌های LED، کارت‌های هدیه والمارت، ایکس باکس سونی، دستگاه گوگل هوم، Mac book pro، تلفن‌های هوشمندسامسونگ و دیگر محصولات الکترونیک است.  البته آمازون کالاهای جالبی دیگری را به عنوان محصولات پرفروش خود در حراجمعه سال قبل معرفی کرده است مثل یک آزمایشگر خانگی DNA برای تشخصیص DNA افراد خانواده و یک وسیله پخت و پز اتومات که بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

اما موج کمپین‌های فروش حراجمعه در ایران هم سال گذشته غوغایی به پا کرد. بامیلو به عنوان اولین برگزارکننده حراجمعه در ایران، سال گذشته در ساعات اولیه کمپین بیش از پنج میلیون بازدید کننده داشت. مردم طی فروش دو روزه حراجمعه بیش از 700 هزار کالا سفارش دادند. دیجی کالا نیز که برای نخستین بار این حراج را برگزار می‌کرد حدود ۲۷۶ هزار کالا را در این رویداد به فروش رساند.

سال گذشته بامیلو پاور بانکی 10هزار میلی آمپری را به‌عنوان کالای پرفروش حراجمعه معرفی کرده است. محصولی که برای ایرانیان بسیار جذاب بوده و البته احتمالا با قیمت مناسبی هم به فروش رسیده است. اما پلی استیشن هم یکی دیگر از محصولات پرطرفدار در بامیلو بوده است که در هر ثانیه 65 عدد از آن به فروش رفته است.

دیجی کالا نیز محصولاتی مثل لپ تاپ، کوله پشتی، عطر، ایفون، مایکرویو،  هدست و اسپرسو ساز را به‌عنوان کالای جذاب و پرطرفدار خود در سال گذشته معرفی کرده بود.

البته باید دید امسال با توجه به تحولاتی که در بازار ایران ایجاد شده، فروشندگان بامیلو چه کالاهایی را برای ارائه به مردم در روز حراجمعه پیشنهاد می‌کنند و دیجی کالا هم در این رقابت با چه محصولاتی وارد خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • M.Mojtaba Monemi
    M.Mojtaba Monemi | ۸ آبان ۱۳۹۷

    خلاصۀ جمعۀ سیاهِ پارسال در دیجی‌کالا؛

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی