ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل مفهومی مایکروسافت از کاوری با نمایشگر جوهر الکترونیک بهره می برد

بر اساس پیش بینی ها، سال آینده دنیای تلفن های هوشمند شاهد حضور انواع موبایل های تاشو از شرکت های مختلف خواهد بود که روند مذکور همین حالا هم با ارائه محصولاتی مانند ZTE Axon ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۳۰

بر اساس پیش بینی ها، سال آینده دنیای تلفن های هوشمند شاهد حضور انواع موبایل های تاشو از شرکت های مختلف خواهد بود که روند مذکور همین حالا هم با ارائه محصولاتی مانند ZTE Axon M آغاز شده است.

البته شاید ایده گوشی های تاشو روی کاغذ جذاب به نظر برسد، اما پاسخ بازار به این سبک محصولات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید دید که آیا مشتریان حاضرند پول خود را صرف یک نمایشگر اضافی کنند یا خیر.

نمایشگر ثانویه کاور مایکروسافت لمسی نیست

کمپانی مایکروسافت نیز با توجه به موضوع مورد اشاره، رویکرد متفاوتی را در زمینه نمایشگر ثانویه اتخاذ کرده و در طرحی متفاوت، نسخه خاصی از موبایل لومیا 640 را به کاوری مجهز کرده که در بخش داخلی آن، یک صفحه نمایش جوهر الکترونیک قرار دارد. به گفته کمپانی ساکن ردموند، کاور جدید به منظور افزایش کارایی و راحتی طراحی شده و راهکاری کاربردی برای مشتریان محسوب می شود.

موبایل مفهومی مایکروسافت

لازم به ذکر است که نمایشگر موجود در کاور موبایل مفهومی مایکروسافت فاقد قابلیت شناسایی لمس انگشتان بوده و برای کار با آن، 5 دکمه لمسی زیر صفحه تعبیه شده است. این دکمه ها توسط یک کابل و از طریق لولای کاور به تلفن هوشمند متصل می شوند.

البته دیوایس مورد بحث فعلاً در مراحل ابتدایی توسعه قرار داشته و احتمالاً در آینده نسخه تمام لمسی آن معرفی خواهد شد. در چنین حالتی، امکان استفاده از نمایشگر ثانویه به عنوان کیبورد یا فضای اضافی برای برخی اپلیکیشن ها وجود خواهد داشت. پین کردن برخی اطلاعات و تصاویر مهم مانند بلیط کنسرت نیز از دیگر کاربردهای صفحه نمایش ثانویه موبایل مفهومی مایکروسافت خواهد بود.

گفتنی است کاور جدید از جنس چرم مصنوعی آلکانتارا ساخته شده و نمایشگر جوهر الکترونیک مایکروسافت نیز در قسمت داخلی آن (مجار صفحه نمایش اصلی) قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی