ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پنل نمایشگر موبایل تاشو سامسونگ احتمالاً Infinity-V Display نام بگیرد

برای سالیان متمادی، موبایل های هوشمند از فرمت سنتی 16:9 استفاده می کردند اما در ماه مارس 2017 سامسونگ با معرفی Infinity Display ترندی جدید به راه انداخت. این نمایشگرها هم اکنون از نسبت ابعاد ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۸ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۴۵

برای سالیان متمادی، موبایل های هوشمند از فرمت سنتی 16:9 استفاده می کردند اما در ماه مارس 2017 سامسونگ با معرفی Infinity Display ترندی جدید به راه انداخت. این نمایشگرها هم اکنون از نسبت ابعاد 18.5:9 بهره می برند و آنها را می توان هم در موبایل های پرچمدار و هم در موبایل های میان رده یافت. با این همه انتظار می رود که سامسونگ طی سال 2019، بازهم تغییری در این نمایشگرها ایجاد کرده و با امید کمتر شدن حاشیه ها، به نسبت 19.5:9 روی بیاورد.

گذشته از این مسائل، کمپانی کره ای هم اکنون توسعه موبایل تاشو Galaxy F را نیز برعهده دارد. تا به اینجای کار اطلاعات درباره نسبت ابعاد نمایشگر، رزولوشن یا قطر حاشیه ها در دست نیست اما بنابر علامت تجاری تازه ای که از سوی سامسونگ به ثبت رسیده، پنل نمایشگر این دستگاه احتمالاً «Infinity-V Display» نام بگیرد؛ و حرف V احتمالاً نمایانگر تاشو بودن پنل باشد.

اگرچه هیچ تضمیمی وجود ندارد که سامسونگ دست به چنین کاری بزند، اما علامت تجاری مورد اشاره یک هفته پیش و در دسته بندی نمایشگرهای اسمارت فون به ثبت رسیده است. با کمی موشکافی بیشتر می توان به این نتیجه رسید که حالا بهترین زمان ممکن برای ثبت چنین علامتی بوده است؛ زیرا تا یک هفته دیگر کنفرانس سالانه توسعه دهندگان سامسونگ برگزار می شود و کره ای ها وعده به اشتراک گذاری نخستین اطلاعات از موبایل تاشو خود را داده اند.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ برخی از ابتدایی ترین اطلاعات لازم را درباره Galaxy F برملا می کند و سپس در مراسم جداگانه ای طی ماه ژانویه 2019، شاهد رونمایی کامل و رسمی از دستگاه خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی