ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید WatchOS باعث از کار افتادن اپل واچ شما می‌شود

درست بعد از رویداد ماه اکتبر اپل، این کمپانی نسخه ۵.۱ سیستم عامل WatchOS را برای ساعت‌های هوشمند خود منتشر کرد که به نظر می‌رسد باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای برخی از کاربران شده ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

درست بعد از رویداد ماه اکتبر اپل، این کمپانی نسخه ۵.۱ سیستم عامل WatchOS را برای ساعت‌های هوشمند خود منتشر کرد که به نظر می‌رسد باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای برخی از کاربران شده است.

این به‌روزرسانی تازه امکاناتی نظیر ۷۰ اموجی جدید و چت گروهی فیس‌تایم را همراه خود دارد اما طبق گزارش بعضی از کاربران اپل واچ در توییتر و ردیت، نصب WatchOS جدید باعث می‌شود تا ساعت در همان مرحله نمایش لوگو اپل گیر کند. البته این پایان کار نیست و ظاهرا هنوز هیچ‌ راه حل مشخصی برای برگرداندن ساعت‌ها به حالت نرمال وجود ندارد.

اپل به تازگی WatchOS 5.1 را منتشر کرده و به همین دلیل هنوز مشخص نیست که دقیقا چند نفر از کاربران ساعت‌های هوشمند این کمپانی دچار این مشکل شده‌اند. در حال حاضر به نظر می‌رسد که اپل عرضه این به‌روزرسانی را متوقف کرده اما اگر پیش از این آن را دریافت کرده‌اید، بهتر است مشکل خود را با پشتیبانی اپل در میان بگذارید.

WatchOS

این اولین مشکل اپل واچ سری 4 نیست و پیش از این هم برخی از کاربران خبر از کار افتادن اپل واچ خود بعد از تغییر به ساعت تابستانی را داده بودند که البته این باگ با انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری سریعا رفع شد.

روز گذشته اپل مراسم ماه اکتبر خود را برگزار کرد که در آن جدا از معرفی WatchOS 5.1 شاهد انتشار IOS 12.1 هم بودیم که امکاناتی نظیر قابلیت چت گروهی در فیس‌تایم، کلید زدن پشتیبانی از دو سیم‌کارت در آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR را به ارمغان می‌آورد. مدتی پیش هم این کمپانی از نسخه نایکی پلاس سری 4 اپل واچ رونمایی کرده بود که در تعداد محدودی عرضه می شود.

البته مراسم ماه اکتبر اپل تنها شامل معرفی نسخه جدید سیستم‌عامل آیفون و ساعت‌های هوشمند این کمپانی نمی‌شد و مدل‌های جدید آیپد پر، اپل پنسل و مک بوک ایر نیز در جریان این رویداد معرفی شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۹ آبان ۱۳۹۷

    سلام واچ اوس ۵.۱ هنوز نیومده؟ من سرچ کردم نداشت

مطالب پیشنهادی