ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سوییچ با رسیدن به ۲۲ میلیون کاربر از گیم‌کیوب هم پیشی گرفت

کنسول نینتندو سوییچ همچنان به عملکرد خوب خود در بازارهای جهانی ادامه می‌دهد و بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، فروش این کنسول از مرز ۲۲ میلیون واحد هم عبور کرده است. با مطالعه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | ۰۰:۳۰

کنسول نینتندو سوییچ همچنان به عملکرد خوب خود در بازارهای جهانی ادامه می‌دهد و بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، فروش این کنسول از مرز ۲۲ میلیون واحد هم عبور کرده است.

با مطالعه گزارش مالی جدیدی که از سمت نینتندو منتشر شده مشخص می‌شود که این کنسول ماژولار طی ۶ ماه گذشته بیشتر از ۵ میلیون واحد فروش رفته که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته هم یک پیشرفت محسوب می‌شود. رسیدن به فروش ۲۲ میلیونی حاکی از این است که سوییچ در عمر کوتاه خود ۲ برابر کنسول قبلی نینتندو یعنی Wii U فروش رفته و حتی از کنسول محبوب گیم‌کیوب هم پیشی گرفته‌ است.

این وضعیت خوب در مورد بخش فروش نرم‌افزاری هم صادق است و تا کنون ۴۲ میلیون نسخه از بازی‌های این کنسول فروش رفته‌اند که نشان می‌دهد هر کدام از صاحبان سوییچ به طور متوسط ۲ بازی برای کنسول‌شان خریداری کرده‌اند.

سوییچ

در کل سه بازی سوییچ بیشتر از ۱۰ میلیون نسخه فروش رفته‌اند. آخرین نسخه از سری افسانه زلدا یعنی Breath of The Wild نزدیک به ۱۰.۳ میلیون نسخه در بازارهای جهانی فروخته شده و عناوینی همچون Super Mario Odyssey و ماریو کارت 8 هم بیشتر از ۱۱ میلیون عدد فروش داشته‌اند.

انتظار می‌رود با نزدیک شدن به سال نو میلادی و انتشار عناوینی همچون Pokemon: Let's Go, Pikachu فروش سوییچ به زودی از ۲۳ میلیون واحد هم سبقت بگیرد.

نینتندو سوییچ همچنان به عملکرد بسیار خوب خود در مناطق مخلتف ادامه می‌دهد. طبق گزارش ماه آگوست NPD، این کنسول برای دومین ماه پیاپی توانست جایگاه پرفروش‌ترین سخت افزار در ایالات متحده را کسب کند و مدل 32 گیگابایتی نینتندو سوییچ با جوی‌ کان‌های آبی و قرمز نیز تا به این تاریخ پرفروش‌ترین مدل از یک کنسول در سال 2018 بوده؛ البته هنوز هم پلی استیشن 4 پر فروش‌ترین کنسول سال 2018 محسوب می‌شود، مقامی که به احتمال زیاد تا انتها حفظ خواهد شد.

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی