ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فلای پاد
تکنولوژی

آنر فلای پاد معرفی شد؛ برادر دوقلوی ایرپاد اپل در رنگ های متنوع تر

آنر در کنار گوشی آنر مجیک 2 و ساعت هوشمند آنر واچ مجیک از ایربادهای جدید خود رونمایی کرده که می توان آنها را برادر دوقلوی ایرپاد اپل ولی در رنگ های متنوع تر دانست. فلای ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۰ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

آنر در کنار گوشی آنر مجیک 2 و ساعت هوشمند آنر واچ مجیک از ایربادهای جدید خود رونمایی کرده که می توان آنها را برادر دوقلوی ایرپاد اپل ولی در رنگ های متنوع تر دانست.

فلای پاد و فلای پاد پرو نسل جدیدی از فری باد هواوی به حساب می آیند. پیش از این به نظر می رسید هواوی قصد دارد جایگزین فری باد را به همراه گوشی های سری میت 20 معرفی کند اما ظاهراً برنامه ها تغییر کردند.

فلای پادها به بلوتوث 5 مجهز شده اند و به لطف سازگاری با گواهینامه استاندارد IP54 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا حدودی مقاوم هستند. می توانید به سادگی به تماس های خود پاسخ دهید، پخش موسیقی را کنترل کنید یا دستیار صوتی هوشمند آنر، یویو را فعال کنید.

فلای پاد

باتری 420 میلی آمپر ساعتی با یک بار شارژ تا 3 ساعت دوام می آورد و البته جعبه شارژ که آن هم ظاهری مشابه با ایرپادهای اپل دارد امکان شارژ تا 20 ساعت اضافه تر را فراهم می کند. شارژ هم از طریق درگاه USB-C و هم از طریق شارژ بیسیم امکان پذیر است.

فلای پاد پرو از فناوری BoneID پشتیبانی می کند. آنر در توضیح اعلام کرده که این تکنولوژی ترکیبی از تشخیص صدا و تشخیص الگوی صدای استخوانی است. به عبارتی این فناوری امکان آنلاک کردن گوشی با تشخیص هویت بیومتریک از طریق صدا را فراهم می کند. علاوه بر این BoneID امکان احراز هویت مورد نیاز برای پرداخت ها در وی چت و AliPay را هم ممکن می کند.

فلای پاد در چین از هم اکنون آماده پیش فروش است و برچسب قیمت 115 دلاری خورده است. رنگ های در نظر گرفته شده برای این محصول سفید و سبز است. مدل پرو هم قیمتی معادل با 143 دلار دارد و در رنگ های سفید و قرمز عرضه می شود. هر دو مدل از 15 آبان ماه روانه بازار می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۰ آبان ۱۳۹۷

    یه سری مسخره میکردن میگفتن باکسش شبیه نخ دندونه و فلانه ولی الآن اکثرا" شبیه Airpod درست کردن
    یه سری تو گوش یه نفر دیدم Airpod خانواده بود! از بس بزرگ بود عین ناودون ساختمون بود رنگش هم سیاه بود ?

  • آریا
    آریا | ۱۰ آبان ۱۳۹۷

    من موندم چرا اپل از گوشه های منحنی ایکون های سامسونگ به علت نقض پتنت شکایت میکنه، ولی به کپی صد در صدی این چینی ها کاری نداره!!

  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۰ آبان ۱۳۹۷

    ?

مطالب پیشنهادی