ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

88740b64-mansory-rolls-royce-phantom-allnew-5
خودرو

تیونینگ لوکس ترین محصول رولزرویس توسط منصوری؛ ترکیب هنر، اصالت و تجمل

رولزرویس فانتوم در طول حیات خود همواره جزو اشرافی ترین و مجلل ترین خودروهای جهان بوده و بسیاری از ثروتمندان از نسل های مختلف آن، از جمله نسل اخیر برای رفت و آمدهای روزمره خود ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

رولزرویس فانتوم در طول حیات خود همواره جزو اشرافی ترین و مجلل ترین خودروهای جهان بوده و بسیاری از ثروتمندان از نسل های مختلف آن، از جمله نسل اخیر برای رفت و آمدهای روزمره خود استفاده می کنند.

با توجه به اینکه رولزرویس امکان سفارشی سازی گسترده ای را برای فانتوم فراهم کرده، هر شخصی می تواند قسمت های مختلف این اتومبیل را بر اساس سلیقه خود سفارش دهد.

به همین جهت فانتوم در حالت استاندارد نیز مطابق با سلیقه مشتری از خط تولید خارج می شود و تلاش برای شخصی سازی و ارتقای بیشتر آن جرات و جسارت خاصی می طلبد.

شرکت منصوری که به خاطر تیونینگ و ارتقای خودروهای رده بالا شهرتی جهانی دارد، این جرات و جسارت را به خرج داده و در یکی از آخرین پروژه های خود به سراغ رولزرویس فانتوم رفته است.

مهندسین این تیونر ایرانی الاصل کار خود را از نمای ظاهری فانتوم شروع کرده و با کمک سپرهای حجیم و متورم، رکاب های جانبی و کاهش ارتفاع خودرو چهره ای متفاوت به سدان لوکس انگلیسی ها بخشیده اند.

b5907408-mansory-rolls-royce-phantom-allnew-1

رینگ های بزرگ تر، امتداد جلو پنجره عظیم تا لبه های پایینی سپر، اسپویلر کوچک موجود بر روی صندوق عقب و خروجی های اگزوز دوگانه زیبا از دیگر ویژگی های جذاب فانتوم تیونینگ شده توسط منصوری هستند.

0ccd4174-mansory-rolls-royce-phantom-allnew-9

در داخل کابین دامنه تغییرات کمتر احساس می شود. در این بخش منصوری از با کیفیت ترین چرم موجود به همراه دوخت هایی که از شکل الماس اقتباس شده اند، برای صندلی ها استفاده کرده تا فضای داخلی فانتوم بیش از پیش اشرافی تر شود.

ea2c7831-mansory-rolls-royce-phantom-allnew-10

منصوری با بازنگری در موتور V12 فانتوم، خروجی آن را به 602 اسب بخار قدرت و 950 نیوتن متر گشتاور افزایش داده است. این موتور 6.75 لیتری توئین توربو در حالت استاندارد توانایی تولید 563 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور را دارد.

81d43981-mansory-rolls-royce-phantom-allnew-8

تیونر معروف درباره شتاب و سرعت این خودرو حرفی به میان نیاورده، اما به نظر نمی رسد که این ارقام تفاوت زیادی با 5.3 ثانیه و 250 کیلومتر در ساعت داشته باشند.

علاوه بر فانتوم، منصوری کوپه اشرافی ریث (Wraith) را نیز به کارگاه های خود برده و با پیروی از فرمولی مشابه آن را مورد بهینه سازی قرار داده است. استفاده از رنگ دوگانه برای بدنه، سپر حجیم تر و مجهز به چراغ های LED، رکاب های جانبی و اسپویلر کوچک عقب از مشخصات ظاهری ریث تیونینگ منصوری به شمار می روند.

3227348c-mansory-rolls-royce-wraith-spotted-1

اما در بخش فنی شاهد ارتقای چشمگیر خروجی موتور هستیم. با تغییرات اعمال شده، موتور 6.5 لیتری و V12 این کوپه خوش استیل اکنون 730 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با تکیه بر این موتور قدرتمند، ریث برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت به 4.4 ثانیه زمان نیاز داشته و قادر است نهایت سرعت 300 کیلومتر در ساعت را ثبت کند.

8b524467-mansory-rolls-royce-wraith-spotted-4

بد نیست اشاره کنیم رولزرویس ریث استاندارد 623 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alirezatha
    alirezatha | ۱۳ آبان ۱۳۹۷

    زشت شده

مطالب پیشنهادی