ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تیربار در فورتنایت
ویجیاتو - بازی

اسلحه تیربار به فورتنایت اضافه خواهد شد

تیربار به فورتنایت اضافه خواهد شد تا کاربران یک راه دیگر برای دفاع از سنگرهای خود در این بازی داشته باشند. بر اساس شایعاتی که پیش از این در فضای مجازی شنیده می‌شد و بعد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

تیربار به فورتنایت اضافه خواهد شد تا کاربران یک راه دیگر برای دفاع از سنگرهای خود در این بازی داشته باشند.

بر اساس شایعاتی که پیش از این در فضای مجازی شنیده می‌شد و بعد از آن اعلام رسمی از سوی اپیک گیمز،‌ سرانجام اسلحه تیربار به فورتنایت اضافه خواهد شد. می‌توانید این تیربارها را در نقاط مختلف زمین کار گذاشته تا آن‌ها شروع به تیراندازی به اهداف کنند. البته باید به این نکته دقت کنید که نباید شلیک با تیربارها را پشت سر هم ادامه دهید زیرا آن‌ها داغ کرده و از کار می‌افتند.

اضافه شدن تیربار به فورتنایت از آن‌جایی مهم است که باید دید تاثیرات این اسلحه روی‌ آیتم‌های ساختنی توسط کاربران چقدر خواهد بود. همچنین شما می‌توانید تیربارها را جمع آوری کرده و به نقاط مختلفی از نقشه منتقل کنید.

در ضمن تیربارها از تعداد نامحدودی تیر بهره می‌برند و تنها دغدغه شما در استفاده از آن‌ها داغ نکردنشان خواهد بود. این احتمال هم وجود دارد که اسلحه ذکر شده در inventory شما و کنار سایر سلاح‌ها جای گرفته و در این صورت دیگر مشکلی برای حمل و نقل آن به نقاط مختلف نقشه وجود نخواهد داشت.

طی ماه‌های اخیر اپیک گیمز به عنوان سازنده و ناشر فورتنایت آیتم‌های متنوع زیادی را به این بازی اضافه کرده است. یکی از جدیدترین این آیتم‌ها یک خودروی تازه با نام Quadcrasher محسوب می‌شود که اجازه تخریب دیوارها را به شما خواهد داد. به طور کلی فورتنایت در فصل جدید خود تغییرات زیادی کرده که می‌توانید جزییات آن را در این پست مطالعه کنید.

در نهایت باید گفت که اضافه کردن این آیتم‌ها همگی در داغ نگه داشتن تنور فورتنایت برای کاربران موفق عمل کرده و این عنوان چندی پیش موفق شد بازهم رکورد تعداد کاربران همزمان آنلاین خود را ارتقا داده به رقم باورنکردنی ۸.۳ میلیون نفر برسد.

نظر شما چیست؟ آیا تا به امروز این بازی رایگان را تجربه کرده‌اید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی