ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خدمات رومینگ دیتای ایرانسل در اربعین
تکنولوژی

رشد 2 برابری استفاده از خدمات رومینگ دیتای ایرانسل در اربعین حسینی(ع)

ایرانسل به همراه دیگر اپراتورها خدمات مختلفی را برای زائرین اربعین حسینی برگزار کردند و حالا بر اساس آمار ارائه شده توسط ایرانسل، مشترکان این اپراتور در مدت ارائه خدمات ایرانسلی، 2 برابر بیشتر از ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

ایرانسل به همراه دیگر اپراتورها خدمات مختلفی را برای زائرین اربعین حسینی برگزار کردند و حالا بر اساس آمار ارائه شده توسط ایرانسل، مشترکان این اپراتور در مدت ارائه خدمات ایرانسلی، 2 برابر بیشتر از خدمات ارائه شده در اربعین حسینی (ع) سال 96 استفاده کرده‌اند. ایرانسل امسال علاوه‌ بر ارائه 10 مگابایت دیتای رایگان روزانه به زائران اربعین حسینی (ع)، بسته‌های ویژه‌ای نیز ارائه داد که کاربران از آن استقبال خوبی بعمل آوردند.

ایرانسل اعلام کرده که به وسیله بسته‌های ویژه خود توانسته تا ۹۵ درصد تعرفه اینترنت را نسبت به تعرفه آزاد کاهش دهد تا 1 میلیون و 100 هزار مشترک از خدمات ایرانسل بهره ببرند.بر اساس آمارهای به دست آمده برای ارزیابی میزان تهیه بسته‌های دیتای ارائه شده ایرانسل در کشور عراق، امسال بسته‌های مقرون به صرفه رومینگ دیتای ارائه شده با استقبال بهتری روبرو شدند و زائران 3 برابر بیشتر از سال قبل اقدام به تهیه‌ آن‌ها کردند.

خدمات رومینگ دیتای ایرانسل در اربعین

علاوه بر ارائه بسته‌های ویژه اربعین حسینی (ع)، ایرانسل امسال نیز خدماتی نظیر بررسی و ایجاد پوشش و ظرفیت مناسب شبکه‌های 2G/3G/4G/WiFi در مسیرها و پایانه‌های مواصلاتی را با توجه به پیش‌بینی حضور تعداد بسیار زیاد زائران در این نقاط در نظر گرفته بود تا مشترکان همواره ارتباطی پایدار داشته باشند. براین اساس، ایرانسل 158سایت دائمی و موقت مخصوص پوشش‌دهی این پایانه‌ها را به آخرین تکنولوژی‌ها مجهز کرد که این تلاش‌ها منجر به استفاده بیشتر و پایدارتر مشترکان از خدمات WiFi رایگان ایرانسل در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه شد.

از دیگر اقدامات این اپراتور توسعه ظرفیت ارتباطی رومینگ بین‌الملل برای خدمات مکالمه و دیتا با اپراتورهای عراقی از طریق پشتیبانی شرکت ارتباطات زیرساخت، ایجاد بستر ارتباطی برخط بین کارشناسان فنی ایرانسل و اپراتورهای عراقی به منظور پایش لحظه به لحظه پایداری و کیفیت حداکثری خدمات رومینگ بین‌الملل نیز اشاره کرد.

نمایندگان ایرانسل با استقرار در ۱۱ نقطه از شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و جاده نجف به کربلا، به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت به زائران پرداختند. حضور گسترده و شبانه‌روزی تیم‌های پشتیبانی در پایانه‌های مرزی، شهرهای نجف اشرف، کربلای معلی و طول مسیر راهپیمایی جهت راهنمایی و ارائه خدمات مورد نیاز زائران، از ۱۰ روز قبل از اربعین آغاز شد و به مدت ۲ هفته ادامه داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • peyman57
    peyman57 | ۲۱ آبان ۱۳۹۷

    برا شمام اینجوریه ؟ یا مشکل از گوشیه

    • Mar_ShaL
      Mar_ShaL | ۲۳ آبان ۱۳۹۷

      ن همین جوریه برای همه

  • peyman57
    peyman57 | ۲۱ آبان ۱۳۹۷

    دوستان من نامحدود یک ساعته شبانه ایرانسل ک میگیرم به نزدیکای 10 دیگ دانلود ک میرسه هی آنتن میره

    • enrix
      enrix | ۲۱ آبان ۱۳۹۷

      لوکیشن رو اسکرین بگیر و سند کن یه جا نگه دارش که با ایرانسل تماس گرفتی بتونی براش بفرستی

مطالب پیشنهادی