ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

محدودیت ۲۸۰ کاراکتری، کاربران توییتر را مودب تر کرده است

سال گذشته توییتر محدودیت کلمات به کار رفته در پست‌هایش را افزایش داد و کاربران می توانستند توییت های متشکل از ۲۸۰ کاراکتر پست کنند. حال فراهم شدن امکان انتشار توییت‌های طولانی تر موجب شده ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۰۰:۰۱

سال گذشته توییتر محدودیت کلمات به کار رفته در پست‌هایش را افزایش داد و کاربران می توانستند توییت های متشکل از ۲۸۰ کاراکتر پست کنند. حال فراهم شدن امکان انتشار توییت‌های طولانی تر موجب شده که کاربران مودب‌تر از قبل سخن بگویند و دیالوگ‌های بیشتری بین آنها برقرار گردد.

بر اساس تحقیقات یک ساله انجام شده، این شبکه اجتماعی اعلام کرده که کاربرانش نسبت به قبل توییت‌های مودبانه‌تری پست می‌کنند چرا که طی سال گذشته تعداد بکار رفتن کلمه لطفاً ‌(Please) و متشکرم (Thank you) به ترتیب ۵۴ و ۲۲ برابر بیشتر شده است.

از سوی دیگر افزایش محدودیت تعداد کاراکتر‌ موجود در پست‌های مختلف موجب شده دیگر کاربران مجبور نباشند سراغ گزینه‌های کوتاهتری نظیر gr8، b4 و sry بروند و بدون نگرانی کلمات کامل را بکار ببرند.

علاوه بر این، کاربران توییتر با پست‌هایشان بیشتر دیالوگ بر قرار می‌کنند و مکالمه‌ های بیشتری میان آنها ایجاد می‌شود. برای مثال استفاده از علامت سوال یعنی ؟ در توییتر ۳۰ درصد بیشتر از قبل شده و کاربران بیشتری به این سوالات پاسخ می‌گویند.

با این وجود هنوز، بیشتر توییت‌های موجود به رقم محدود کننده‌ی هود یعنی ۲۸۰ کاراکتر نمی‌رسند و تنها ۱۲ درصد توییت کاربران بیشتر از ۱۴۰ کاراکتر دارند. این در حالی است فقط یک درصد توییت‌ها به رقم محدودیت ۲۸۰ کاراکتری می‌رسند.

سال گذشته کاربران به افزایش تعداد کاراکتر‌های توییتر روی خوشی نشان ندادند و اغلب بازخوردها به نظر منفی بوده است. برخی باور دارند که این اقدام، نشانه ای دیگر از بی میلی توییتر برای تقابل با موضوعات بزرگتر است. به جای ساخت ابزارهای بهتر برای گزارش کردن تعرض‌های آنلاین یا سریعتر حذف کردن محتوای توهین آمیز، این شرکت قابلیتی را ارائه می دهد که عمده کاربران درخواستی برای آن نداشته اند.

این گفته توسط کاربران زیادی دوباره توییت شده و هنوز کاربران بر خلاف مسئولین این شبکه اجتماعی باور دارند که روزانه محتوای توهین آمیز زیادی منتشر می‌شود و کلمات مودبانه بکار رفته در این شبکه نمی‌تواند معیار مطلوبی برای مودب تر شدن کاربران به شمار رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی