ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویرایش توییت
نرم افزار و اپلیکیشن

جک دورسی از امکان ویرایش توییت ها می گوید

اگر در گوگل نحوه ویرایش توییت ها را جستجو کنید در نهایت به این نتیجه می رسید که چنین چیزی حداقل در برهه کنونی ممکن نیست. حالا جک دورسی، مدیر عامل توییتر در این باره اظهار ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

اگر در گوگل نحوه ویرایش توییت ها را جستجو کنید در نهایت به این نتیجه می رسید که چنین چیزی حداقل در برهه کنونی ممکن نیست. حالا جک دورسی، مدیر عامل توییتر در این باره اظهار نظر کرده است.

دورسی در رویدادی در هندوستان در این باره گفته است که از درخواست ها برای قابلیت اصلاح اشکالات تایپی مطلع است اما فراهم کردن چنین امکانی پیچیدگی هایی دارد. بنا بر گزارش وبسایت TheNextWeb این شرکت پیش از پیاده سازی، به دقت در حال تصمیم گیری برای موارد استفاده کلید ویرایش است. گفته شده که این گزینه می تواند برای کمک به اصلاح اشتباهات تایپی به کار برود. دورسی با اشاره به توجه به این موارد استفاده گفته:

«بسیاری از افراد خواهان کلید ویرایش هستند چرا که می خواهند به سرعت اشتباهات خود را اصلاح کنند؛ اشتباهاتی از قبیل غلط املایی یا توییت کردن یک لینک URL اشتباه».

او معتقد است که در مقایسه با اینکه به کاربران اجازه داده شود که بعد از مدت ها توییت های خود را ویرایش کنند، در نظر گرفتن امکان ویرایش تنها به دلایلی که ذکر شد، محتمل تر است. علاوه بر این گفته شده که توییتر به طور ایده آلی از ویرایش نامحدود توییت ها جلوگیری خواهد کرد؛ چرا که در غیر این صورت هر فردی می تواند با سوء استفاده از این قابلیت، گفته های احتمالاً بحث بر انگیز خود را تغییر دهد:

«ما از مدت ها پیش چنین تصمیمی داشته ایم و می خواهیم آن را به روش درست انجام دهیم، نه با عجله»

ویرایش توییت

وبسایت TheNextWeb مدعی شده که پیاده سازی این قابلیت حداقل از 2 سال پیش مطرح شده است. در این باره دورسی گفته بود که این قابلیت می توند امکان ویرایش توییت ها در بازه زمانی 30 ثانیه تا 2 دقیقه پس از ارسال را فراهم کند.

اما تا زمان پیاده سازی این قابلیت می توانید روش مرسوم برای ویرایش توییت ها را در پیش بگیرید: از توییت خود یک کپی بگیرید، توییت را حذف کنید و در نهایت توییت جدیدی ارسال کنید؛ البته شاید هم بهتر باشد از همان ابتدا و پیش از ارسال توییت دقت بیشتری به خرج دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی