ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد جدید احتمالا تا پایان امسال عرضه خواهد شد

هنوز خبر قطعی درباره‌ی عرضه شارژر بی سیم ایرپاور اپل که قابلیت شارژ همزمان آیفون، اپل واچ و ایرپاد در آن تعبیه شده منتشر نشده و به نظر می رسد مشکلاتی برای این گجت بوجود ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

هنوز خبر قطعی درباره‌ی عرضه شارژر بی سیم ایرپاور اپل که قابلیت شارژ همزمان آیفون، اپل واچ و ایرپاد در آن تعبیه شده منتشر نشده و به نظر می رسد مشکلاتی برای این گجت بوجود آمده است. به همین دلیل است که کمپانی کوپرتینویی طی مراسم رونمایی آیفون‌های جدیدش اشاره‌ای  به آن نکرده است. با این وجود گزارشاتی از  ایرپاد‌ جدید منتشر شده که نشان می‌دهد احتمال عرضه‌ آنها تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی را بالا برده است.

ایرپاد جدید

گزارش شده ایرپاد ۲ قرار است، نسخه به روز رسانی شده‌ی نسل قبل خود باشد و قابلیت شارژ بی سیم برای کیس آنها تعبیه شده است. با اینکه هنوز خبری رسمی در این زمینه منتشر نشده اما به نقل از منابع آگاه، ایرپاد‌ جدید تا پایان سال میلادی عرضه خواهد شد.

چند هفته پیش مینگ چی کو، تحلیلگر معروف مدعی شده بود که ایرپاد ۲ یا تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه خواهد شد یا اینکه زمان عرضه گجت مذکور به سال بعدی عقب خواهد افتاد. حال Ice Universe افشاگر معروف با انتشار پشتی در شبکه اجتماعی توییتر مدعی شده که اپل قطعاً تا پایان سال میلادی ایرپاد‌ ۲ را عرضه خواهد کرد.

این افشاگر که پیش از این، اطلاعات صحیح زیادی درباره‌‌ی تلفن‌های هوشمند مختلف منتشر کرده، این پست را میان توییت طراحی دروبین گلکسی اس 10 و وان پلاس 6 قرار داده است.

مهرماه امسال، بسیاری از خرده فروشان، میزان ایرپاد‌هایشان در انبار تمام شد و این مسئله شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی زودهنگام نسل جدید این هدفون بر سر زبان ها انداخت. البته کمپانی کوپرتینویی سریعاً محموله‌هایی برای پر کردن انبار ایرپاد ارسال نمود و تمامی شایعات بوجود آمده را نقش بر آب کرد.

ایرپاد جدید

البته باید در نظر داشت که اپل طی مراسم معرفی آیفون‌های جدیدش، به نسل جدید ایرپاد‌هایش اشاره نکرده و به نظر می‌رسد عرضه آنها می‌تواند سورپرایز خوبی برای فروش جمعه سیاه سایت های مختلف به شمار رود.

bgr
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی