ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حراجمعه بامیلو
تکنولوژی

بزرگترین حراج امسال بامیلو، جمعه دوم آذر ماه برگزار می‌شود

جمعه دوم آذرماه، بامیلو برای چهارمین بار بزرگترین حراج جمعه سال را برگزار می‌کند. بامیلو که سابقه برگزاری اولین حراج‌ اینترنتی را در ایران دارد، امسال این رویداد را جمعه دوم آذرماه ۱۳۹۷ و تنها ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۹

جمعه دوم آذرماه، بامیلو برای چهارمین بار بزرگترین حراج جمعه سال را برگزار می‌کند. بامیلو که سابقه برگزاری اولین حراج‌ اینترنتی را در ایران دارد، امسال این رویداد را جمعه دوم آذرماه ۱۳۹۷ و تنها به مدت ۲۴ ساعت برگزار خواهد کرد.

در بزرگترین حراج جمعه امسال این فروشگاه اینترنتی بیش از ۳ هزار فروشنده مشارکت می‌کنند تا امکان خرید به‌صرفه ۱۰۰ هزار کالا را برای همه مردم ایران فراهم کنند.

بامیلو امسال سعی کرده‌است کالاهایی مانند مواد غذایی، مواد شوینده و آرایشی و بهداشتی را فراهم کند که در سبد روزانه خانوار قرار دارد و مردم در ماه‌های اخیر برای تهیه آنها با تنگنا روبرو بوده‌اند.

امسال نیز همانند سال‌های گذشته حراج آذر ماه با حمایت بزرگترین اپراتور دیتای ایران ایرانسل برگزار می‌شود تا همه کاربران ایرانی بتوانند به راحتی در این روز به صورت اینترنتی خرید کنند. به‌علاوه باشگاه مشتریان بانک ملت و پات از دیگر همراهان بامیلو در این حراج هستند.

بزرگترین حراج اینترنتی امسال تنها در یک روز برگزار می‌شود و همه مردم می‌توانند از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه تا پایان روز کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف‌های منحصر به‌ فرد در بامیلو خریداری کنند.

امسال برخی از کالاها با تخفیف‌های استثنایی به طور اختصاصی برای کاربران اپلیکیشن بامیلو در نظر گرفته شده است و همه کاربران اندروید و ios می‌توانند با مراجعه به کافه بازار و سیب اپ این اپلیکیشن را دانلود کنند.

حراجمعه بامیلو

این فروشگاه اینترنتی، برای نخستین بار ۶ آذر ۱۳۹۴ این حراج را برگزار کرده‌است و اینطور که بامیلو می‌گوید ۵ آذر ۱۳۹۵ بامیلو تمامی رکوردهای خود از جمله رکوردهای بازدید و فروش را شکست.

همچنین سال گذشته در بازار اینترنتی بامیلو، بیش از ۷۵۰ هزار کالا به فروش رسید و نکته جالب اینکه بیش از ۸۰ درصد از کاربران در حراج سال گذشته نخستین خرید خود از بامیلو را همزمان با این حراج تجربه کردند.

بامیلو در مورد رکورد‌های خود به فروش کمتر از ۳ ثانیه‌ای کالاهای پرطرفدار مثل آی‌فون و پلی استیشن در سال ۱۳۹۶ اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد که برخی از پوشاک‌ها با تخفیف‌های ۹۸ درصدی در کمتر از ۳۰ ثانیه و عطرهای پرفروش در کمتر از یک دقیقه به اتمام رسیدند.

تامین‌کنندگان بازار اینترنتی، امسال نیز کالاهای متنوعی شامل کالاهای ضروری مثل مواد غذایی، پوشک و برخی از لوازم الکترونیک پرمصرف را با تخفیف‌های قابل توجه عرضه خواهند کرد.

بازار اینترنتی بامیلو، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ به صورت رسمی در ایران شروع کرد و چنانکه که خودش عنوان می‌کند طی این بازه زمانی، با همکاری بیش از ۱۶ هزار تامین کننده و ارائه بیش از ۵۰۰ هزار قلم کالا به مخاطبین، تاکنون موفق به کسب سهم ۳۵ درصدی در این بازار شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad hamzehei
    mohammad hamzehei | ۲۲ آبان ۱۳۹۷

    جمع کنید تورو خدا .
    همش مسخره بازی
    یا سایتشون داون میشه
    یا جنسا از اول موجودی نداره و نمایشیه
    یا قیمتارو ۳ برابر میکنن بعد ۵۰ درصد تخفیف میدن
    بعدشم کلی ادعا میکنن

مطالب پیشنهادی