ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

 کمپانی HTC
تکنولوژی

گزارش مالی جدید HTC منتشر شد؛ زیان گسترده علی‌رغم کاهش هزینه‌ها

کمپانی HTC گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۱۸ را منتشر کرده که از زیان گسترده در عین کاهش هزینه های عملیاتی حکایت دارد. کمپانی تایوانی در سه ماهه منتهی به ۳۰ سپتامبر به درآمد کلی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

کمپانی HTC گزارش مالی سه ماهه سوم ۲۰۱۸ را منتشر کرده که از زیان گسترده در عین کاهش هزینه های عملیاتی حکایت دارد.

کمپانی تایوانی در سه ماهه منتهی به ۳۰ سپتامبر به درآمد کلی ۱۳۰.۸ میلیون دلاری دست پیدا کرده که با کاهش ۷۵ درصدی نسبت به سال گذشته حدود ۲۶۹ میلیون دلار کمتر شده است. نکته امیدوار کننده اما کاهش چشمگیر هزینه های عملیاتی از ۴۲۳ میلیون دلار در سال گذشته به ۱۲۳ میلیون دلار است.

به نظر مشکلات HTC گسترده تر از آن است که با صرفه جویی در هزینه ها حل شود چرا که این شرکت در این سه ماه شاهد زیان قابل توجه ۸۴ میلیون دلاری بوده است. کمپانی HTCعلی رغم این عملکرد منفی کمپانی تایوانی از توسعه عمده در کسب و کار واقعیت مجازی خود خبر داده که به لطف سرمایه گذاری در پلتفرم های سخت افزاری و نرم افزاری محقق شده است. بخش بزرگی از هزینه این سرمایه گذاری ها از ۱.۱ میلیارد دلار حاصل از واگذاری بخشی از کسب و کار توسعه تلفن‌های همراه از جمله  ۲۰۰۰ کارمند این شرکت به گوگل به تامین شده است. هرچند با توجه به زیان مالی پی در پی کمپانی HTC میزان دقیق آنچه که توسعه عمده خوانده شده، مشخص نیست.

تایوانی ها علی رغم شکست های سنگین در بازار موبایل هنوز هم روی این بخش متمرکز هستند و احتمالا در روزهای آینده شاهد عرضه موبایل مبتنی بر بلاکچین Exodus 1 خواهیم بود. با توجه به عرضه محدود و قابلیت های خاص این گوشی بعید است عرضه آن تحول چندانی در عملکرد ناموفق HTC ایجاد کند.

عملکرد موفق شیائومی و ویوو باعث شده که حضور HTC در بازار پر رونق هند نیز کمرنگ شده و شاهد کاهش هرچه بیشتر فروشش باشد.

 

تماشا کنید: استیون اسپیلبرگ در پشت صحنه‌ Ready Player One با هدست HTC Vive

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • htcone
    htcone | ۲۲ آبان ۱۳۹۷

    حیف از این برند اصیل و با کیفیت،کسایی که از گوشیهای اچ تی سی استفاده میکنن و به این برند علاقه دارن میدونن من چی میگم،متأسفانه عدم تبلیغات مناسب و بازاریانی و ناکارآمدی مدیریتی روز به روز داره این شرکت با سابقه رو ضعیف میکنه.

مطالب پیشنهادی