ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آخرین قیمت خودرو های وارداتی در هفته ای که گذشت + جدول

این روزها بهای دلار و طلا تحت تاثیر عوامل مختلفی روند نزولی در پیش گرفته و انتظار می رفت که بازار خودرو نیز چنین روندی را در پیش گیرد، اما ظاهرا تاکنون این اتفاق تنها ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

این روزها بهای دلار و طلا تحت تاثیر عوامل مختلفی روند نزولی در پیش گرفته و انتظار می رفت که بازار خودرو نیز چنین روندی را در پیش گیرد، اما ظاهرا تاکنون این اتفاق تنها در بازار خودروهای وارداتی رخ داده است. در واقع طی ماه ها و هفته های گذشته، افزایش نرخ ارز، بستر منفعت طلبی برای سوداگران بازار خودرو فراهم شده و قیمت خودرو ها با تاثیرپذیری از بهای دلار بالا رفته و سود هنگفتی را راهی جیب دلالان کرده است. اما این روزها انتظار می رود که بازار خودرو به  کاهش قیمت ارز واکنش نشان داده و نرخ خودروهای وارداتی و حتی داخلی کاهش یابد اما به نظر می رسد که در بازار خودروهای وارداتی اکثر فروشندگان در مقابل ریزش قیمت ارز مقاومت کرده و قصد کاهش قیمت را ندارند.

پیش از این نیز دیده شده که فروشندگان در مقابل جبهه کاهش قیمت مقاومت کنند اما سرانجام به خصوص در شرایط فعلی بازار که رکود و نبود مشتری کاملا برای همه محسوس است آن ها ناچار اند که قیمت خودروهای فروشی خود را کاهش دهند.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین قیمت خودرو های وارداتی در بازار تهران و کرج در آخرین روزهای هفته ای که گذشت:

قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Shahinbarfi
    Shahinbarfi | ۲۵ آبان ۱۳۹۷

    قیمتای بی خودی.بهترین ماشین های این لیست که پاسات و تیگوان باشن بیشتر 150 ارزش ندارن مابقی که بزار بره

مطالب پیشنهادی