ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل ۳ لایت
تکنولوژی

افشای مشخصات و تصاویر زنده منتسب به پیکسل ۳ لایت

گوگل امسال با دو گوشی پرچمدار به رقابت با اپل و شرکت های دیگر رفت اما کمپانی کوپرتینویی با معرفی آیفون XR بازارهای میان رده را نشانه رفته و گوگل را در این زمینه ناکام ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

گوگل امسال با دو گوشی پرچمدار به رقابت با اپل و شرکت های دیگر رفت اما کمپانی کوپرتینویی با معرفی آیفون XR بازارهای میان رده را نشانه رفته و گوگل را در این زمینه ناکام گذاشت، هرچند ممکن است این رویه به زودی تغیر کند.

روز گذشته بلاگری روسی که پیش از این دسترسی خود به خبرهای پشت را پرده را ثابت کرده، با انتشار تصاویری زنده از یک موبایل ناشناس، مدعی شد که گوشی اقتصادی جدید گوگل موسوم به پیکسل ۳ لایت را در اختیار دارد. پیکسل ۳ لایت

به گفته این بلاگر پیکسل ۳ لایت از نمایشگر ۵.۵۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ بهره می برد. این موبایل میان رده میزبان چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۷۰، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۵، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است اما امکان استفاده از کارت حافظه در آن وجود ندارد.

از نظر تصویر برداری پنل های عقب و جلو به ترتیب سنسورهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده اند. باتری ۲۹۱۵ میلی آمپری آن نیز از نسل چهارم فناوری شارژ سریع کوالکام پشتیبانی خواهد کرد.

حدسیات این بلاگر از قیمت بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلاری پیکسل ۳ لایت حکایت دارند که می تواند بازارهای میان را تحت تاثیر خود قرار دهد. بر اساس گمانه زنی های فعلی ممکن است تا کمتر از دو ماه دیگر شاهد معرفی این گوشی از سوی گوگل باشیم.

موبایل اقتصادی گوگل از نظر طراحی شباهتی قابل توجه به برادران بزرگترش داشته و تفاوت های آنها به عدم وجود بریدگی نمایشگر، حاشیه های بزرگتر، وجود جک ۳.۵ میلی متری هدفون و پنل پشتی پلاستیکی برمی گردد که طبیعتا هدف از آن کاهش قیمت نهایی بوده است.

در صورتی که رونمایی از پیکسل ۳ لایت به ۲۰۱۹ موکول شود احتمالا طی یکی از رویدهای CES یا MWC رسما پیش چشم رسانه ها قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی